• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 31 مرداد 1401
کد مطلب : 169319
+
-

جایزه دوشنبه‌شب

بازی امشب منچستر- لیورپول را از دست ندهید

امشب فوتبال‌دوستان یک جایزه ویژه دارند؛ دوشنبه‌های غیرفوتبالی امشب با دیدار جذاب منچستریونایتد و لیورپول کاملا فوتبالی می‌شود. لیورپول 2‌بار پیاپی در اولدترافورد پیروز شده که آخرین‌بار برد با نتیجه 5بر صفر به‌دست آمده البته در غیاب رونالدو. منچستر در رده بیستم و لیورپول در رده دوازدهم لیگ است. چندبار در تاریخ پیش می‌آید این دو دشمن قدیمی مسابقه رودررو را در چنین وضعیتی آغاز کنند؟
   فابینیو درصورت حضور در ترکیب اصلی تیم، به رکورد 100‌بازی برای لیورپول در لیگ برتر خواهد رسید.
  بابی فیرمینو امشب به ترکیب قرمزها بازخواهد گشت. نبی کیتا نیز به‌طور کامل به تمرینات تیم بازگشته است. لیورپول به جز ماتیپ، تیاگو، کوناته، جونز، ژوتا، چمبرلین، رمزی و کلهر فعلا مصدوم جدیدی ندارد. نونیز نیز تنها محروم قرمزها محسوب می‌شود.
  برای یونایتد، آنتونی مارسیال بعد از 2‌هفته غیبت به تمرینات این تیم بازگشته ولی لیندلوف و پلیستری این بازی را از دست خواهند داد.
    امشب نخستین باری خواهد بود که لیورپول پس از شکست 7 بر 2 مقابل استون‌ویلا دیدار را با حضور همزمان زوج فن‌دایک و گومز در قلب دفاع خود آغاز می‌کند.
   لیورپول تا این‌جای فصل با ۳۱‌مرتبه اقدام، بیشترین شوت را به دروازه رقیبان خود شلیک کرده ولی تنها ۲ موقعیت از 7موقعیت بزرگ این تیم به گل تبدیل شده؛ نرخ تبدیل موقعیت خطرناک لیورپول در فصل جاری تنها 28.6درصد بوده که از این حیث در رتبه۱۲ لیگ‌ قرار می‌گیرد. فصل گذشته این نرخ معادل 55.3درصد بود و قرمزها از ۱۳۲شانس بزرگ خود ۷۳‌گل به‌ثمر رساندند.
  لیورپول در ۶‌بازی اخیر خود در لیگ برتر، گل اول بازی را دریافت کرده است. درست است که در هیچ‌کدام از آنها بازنده‌ زمین نبوده ولی منچسترسیتی در ۱۴‌بازی اخیر خود در لیگ برتر فقط ۲‌بار گل اول بازی را دریافت کرده است.
  در رویارویی‌های گذشته بین دو تیم تاکنون 89بار من‌یونایتد پیروز بوده، 80بار لیورپول برنده شده و 68مسابقه هم با تساوی به پایان رسیده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید