• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 31 مرداد 1401
کد مطلب : 169318
+
-

کریم بخشنده

این دومین باری است که بنزما پنالتی‌هایش را به دیگران تعارف می‌زند

کریم بخشنده

رئال‌مادرید می‌توانست سلتاویگو را 5تایی کند، اما کریم بنزما سر پنالتی دوم از‌خودگذشتگی کرد و پنالتی را به ادن آزار داد تا این بازیکن از بحران در بیاید، اما بازیکن بلژیکی با خراب‌کردن پنالتی دوباره وارد بحران شد و با گریه به رختکن رفت. او به‌شدت تحت فشار روحی است. البته خود کریم هم که در این بازی یک‌ پنالتی گل کرد، فصل پیش در بازی با همین سلتا در یک بازی 3‌بار پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و یکی را از دست داد. کریم فصل پیش در لیگ قهرمانان پنالتی حساس مقابل منچسترسیتی را به رودریگو تعارف زد تا این بازیکن هت‌تریک کند اما او خودش از پذیرش این تعارف سر باز زد. فعلا نخستین بازی در دوران پس از کاسمیرو (که به منچستر رفته) به خیر و خوشی گذشت.
   لوکا مودریچ از تعداد بازی‌های کریستیانو برای رئال عبور کرد و به چهارمین بازیکن خارجی تاریخ باشگاه تبدیل شد که بیشترین بازی را برای تیم انجام داده‌اند؛ مودریچ ۴۳۹بازی و کریستیانو ۴۳۸بازی.
   مودریچ به دویستمین پیروزی با پیراهن رئال‌مادرید در لالیگا رسید. او که بهترین بازیکن زمین شد، هنگام خروج از زمین مورد تشویق هواداران تیم میزبان قرار گرفت.
   لوکیتا تاکنون 23‌گل در لالیگا زده که 12‌گل با شوت از بیرون محوطه جریمه بوده. از مجموع 33گلش در همه رقابت‌ها برای رئال 18گل از بیرون محوطه جریمه به ثمر رسیده ازجمله هر دو گل آخرش در لالیگا.
   مودریچ بالاخره در بیستمین بازی مقابل سلتا گل زد. او مقابل اتلتیکو آمار بدتری دارد و 31بار مقابل این تیم بازی کرده و گلی نزده است.
   از 38‌گلی که وینیسیوس در رئال زده، 7گل با پاس مودریچ به ثمر رسیده. فقط بنزما با 8پاس‌گل بیش از وینی، از مودریچ پاس‌گل دریافت کرده است.
   وینیسیوس در 2‌بازی اول این فصل یک‌گل و 3‌پاس‌گل ثبت کرده. او در 55‌بازی اخیرش در رئال مادرید 23‌گل زده است آن هم درحالی‌که در 118‌بازی اولش فقط 14‌گل زده بود.
    کارلو آنچلوتی به تعداد بازی‌های مورینیو روی نیمکت رئال رسید؛ ۱۷۸بازی.
    سلتاویگو از سال‌2014 موفق به پیروزی مقابل رئال در لالیگا نشده و در 19‌بازی، 17‌باخت و 2‌تساوی به‌دست آورده است.
    هر بار که رئال‌مادرید 4‌گل در بالایدوس به ثمر رسانده (3بار)، در نهایت قهرمان لالیگا شده است.
    کریم بنزما با گلش در این بازی، هشتمین گلزن برتر تاریخ لالیگا شد؛ مسی 473گل، کریستیانو رونالدو 311‌گل، ساسا 253‌گل، هوگو سانچس 234‌گل، رائول 228گل، دی‌استفانو 227گل، سزار 221گل و بنزما 220گل.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید