• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
سه شنبه 25 مرداد 1401
کد مطلب : 168749
+
-

با مردم/دلیل عدم‌تکمیل آزادراه قزوین به رشت چیست؟

15سال از افتتاح آزاده راه قزوین به رشت می‌گذرد، ‌اما هنوز بخش‌هایی از ‌آن نیمه‌کاره است. کافی است مسئولان توجهی به اخبار ترافیک در روزهای تعطیل بکنند، همیشه در محدوده قزوین به رشت در محدوده رودبار ترافیک سنگین و کیلومتری وجود دارد. همه اینها در حالی است که مقرر بود حداکثر ظرف دو سه سال محدوده رودبار در این آزاد‌راه نیز تکمیل شود که تاکنون نشده است.
عمادی از قزوین

عوام‌فریبی برخی میوه‌فروشان نیازمند برخورد قانونی است
در یاسوج برخی میوه‌فروشان و اغلب وانت‌های دوره‌گرد میوه‌های مرغوب را در معرض دید قرار می‌دهند اما زمان فروش میوه‌های بی‌کیفیت عرضه می‌کنند و بدتر از آن برای جلب مشتری قیمت نیم‌کیلو از میوه را روی تابلو می‌نویسند و مشتری‌ها را می‌فریبند. لطفا با این افراد برخورد قانونی شود تا با احساسات و روان مردم بازی نکنند.
امیدی‌خواه از یاسوج

حفظ دستاوردهای عزاداری‌های محرم اولویت باشد
پیام مکتب عاشورا که به‌صورت خودجوش دل‌های زیادی را حتی از ناحیه غیرمسلمان به ساحت مقدس و مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)روانه کرده است مجذوب شدن و مجذوب باقی ماندن در مسیر بی‌نظیرارزش‌ها و دستورات قرآن و دین است که مسیر اول و آخر سعادت و انسانیت در گرو عمل به این فرمایشات است. جا دارد پس از برگزاری‌های مراسم باشکوه که همه ساله در سراسر ایران و نیز در بین شیعیان جهان برگزار می‌شود نسبت به حفظ دستاوردهای این برنامه‌ها اهتمام داشته باشیم و محرم محدود به دهه‌ها نشود.
آزادباشی از تهران 

پیامک
خیابان شهید چاووشی جولانگاه خودروها و جوانان هیجان‌طلب
خیابان عریض شهیدچاووشی واقع در محله دریان‌نو در منطقه ۲ شهرداری که سمتی از آن فضای سبز و سمت دیگر مسکونی است به‌دلیل عریض بودن جولانگاه مسابقات خودروها و موتورسیکلت‌های جوانان شده که ساعات ظهر به بعد تا پاسی از شب ادامه دارد و آسایش اهالی را سلب کرده به‌گونه‌ای که هرگونه تردد رهگذران ریسک تصادف دارد. از شهرداری محترم منطقه ۲ و مسئولان شهری راه و ترافیک تقاضا داریم حالا که با این افراد برخورد و آنها منع نمی‌شوند، نسبت به نصب سرعت‌گیر و خط‌کشی و چراغ و علائم راهنمایی و رانندگی اقدام  کنند.
زنگنه به نمایندگی از اهالی

کلنگ‌زنی متروی شهر ارومیه چه شد؟
در سال 1399قرار بود خط اول متروی شهری ارومیه کلنگ‌زنی شود اما تا به حال خبری از این پروژه نیست. چرا برخی مسئولان بی‌برنامه و هیجانی حرف‌هایی می‌زنند که هیچ وقت به آنها عمل نمی‌شود؟
اسماعیلی از ارومیه

بازنشستگان بانک‌ها مشمول تصمیمات افزایش حقوق نشدند
به‌رغم پیگیری‌های دولت و مسئولان برای افزایش حقوق بازنشستگان و با وجود مصوبه‌هایی در مورد صندوق‌های بازنشستگی و با گذشت ۵‌ماه از سال هنوز شاهد سردرگمی در تعیین حقوق بازنشستگان بانک‌ها هستیم. این درحالی است که افزایش حقوق شاغلان سایر نهادها حتی تا بیش از ۵۰درصد هم بوده است. متأسفانه با وجود مصوبات دولت و صندوق‌های بازنشستگی بانک‌ها متناسب با تورم و افزایش حقوق شاغلین هنوز هیچ‌گونه تصمیمی برای بازنشستگان بانک‌ها صورت نگرفته است.
خوش‌بین از فومن

پیام
ایستگاه میدان هروی تا گلستان 5پاسداران فاقد روشنایی است
حدفاصل ایستگاه میدان‌هروی تا گلستان ۵ پاسداران شب‌ها تاریک و فاقد روشنایی است که این موضوع خطرسازی است. جا دارد شهرداری منطقه 3نسبت به تأمین نور یا تعمیر چراغ‌های موجود اقدام نماید.
الفت از تهران 

مردم استان ایلام برای تهیه بلیت سفر سهمیه داشته باشند
با توجه به آغاز مسافرت عاشقان اهل‌بیت عصمت و طهارت به عتبات عالیات و اعلام آزاد شدن سفر به این اماکن متبرکه، خوب است برای مسافرت مردم استان ایلام به دیگر شهرها بلیت هواپیما و اتوبوس سهمیه‌ای درنظر بگیرند تا مشکلی برای امور روزانه آنها روی ندهد. هم‌اکنون مردم استان ایلام برای تهیه بلیت هواپیما و اتوبوس ایلام به تهران و بالعکس به‌شدت دچار مشکل شده‌اند و حتی امکان تهیه بلیت اتوبوس هم برای 2هفته آینده وجود ندارد. از طرفی با توجه به کمبودهای مختلف در سطح استان، مردم برای امور درمانی، آموزشی و غیره مرتب بین شهرهای ایلام با کرمانشاه و تهران و همدان و اهواز در سفر هستند که کمبودهای بلیت آنها را این روزها دچار مشکل کرده است.
بیگی از ایلام 

ایستگاه نیمه‌کاره مترو در واوان تکمیل شود
بیش از 5سال است که ایستگاه متروی واوان نیمه‌کاره به حال خود رها شده و مردم اسلامشهر و واوان از  این نعمت بی‌بهره‌اند. بعد از راه‌اندازی ایستگاه متروی امام‌خمینی روزانه بیش از 20قطار از ایستگاه متروی واوان عبور کرده و وارد فرودگاه می‌شود. ایستگاه واوان در حالی نیمه‌کاره مانده که زیرسازی و ریل و ابنیه آن کامل است و برخی امور جزئی در آن باقی مانده است. تقاضا می‌شود به خواست مردم توجه کرده و این ایستگاه حیاتی را سریع‌تر راه‌اندازی کنید.
جعفری خانقان از واوان تهران 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید