• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
دو شنبه 24 مرداد 1401
کد مطلب : 168597
+
-

با مردم/خروجی صدر به مدرس شمال مرمت شود

خروجی بزرگراه صدر به مدرس شمال بسیار پر دست انداز و نیازمند ترمیم آسفالت است. با توجه به اینکه گردش خودروها در این خروجی اجتناب‌ناپذیر است جا دارد سریع‌تر نسبت به ترمیم این خروجی پرتردد اقدام شود.
ذوالقدر از تهران

میلگردهای نصب شده در خیابان 10تیر ورامین خطر آفرین هستند
در پیاده‌رو خیابان شهدای 10تیر ورامین نزدیک بانک رفاه چند میلگرد با سرپیچ فلزی به ارتفاع 10سانتی متر و نزدیک به هم وجود دارد که برای عابران خصوصا در شب و نبود دید کافی خطرآفرین هستند. از شهرداری تقاضا داریم تا نسبت به جمع‌آوری این میلگردها اقدام کنند.
عابدی از ورامین

پل مکانیزه میدان خراسان راه‌اندازی شود 
حدود یک سال است که پل مکانیزه میدان خراسان واقع در ابتدای خیابان خاوران بسته است و پیگیری ما از 137و 1888هم به‌رغم دریافت کد پیگیری به نتیجه نرسیده است. بسته بودن این پل علاوه بر ایجاد ترافیک، موجب چند فقره تصادف هم شده است. لطفا هر چه سریع‌تر نسبت به راه‌اندازی این پل اقدام کنید.
 محبی از تهران

دستفروشان فاز یک اندیشه ساماندهی شوند 
 تجمع دستفروشان در معبر اصلی در فاز یک شهرک اندیشه نه‌تنها موجب کندی و اختلال در عبور و مرور عابران می‌شود بلکه کسب‌وکار ما مغازه‌دارانی را که مالیات و اجاره سنگینی در این شرایط اقتصادی می‌پردازیم را تحت‌تأثیر قرار داده است. از شهرداری منطقه خواهشمندیم نسبت به ساماندهی این افراد در یک محل مناسب اقدام کنند تا هم این عزیزان کسب درآمد کنند و هم بازار ما از رونق نیفتد.
خدیور از شهرک اندیشه

پیامک
هدیه اجباری به مدارس چه توجیهی دارد
برای ثبت‌نام دخترم به مدرسه‌ای در اردبیل مراجعه کردیم و پس از ثبت‌نام فیش بانکی به مبلغ دومیلیون و 500هزار تومان به دستمان دادند که عنوان هدیه به مدرسه اما پرداخت آن اجباری است. این هدیه اجباری شامل تجهیزات کارگاهی، ‌حمل‌ونقل، ‌پوشه و فرم‌های ثبت‌نام، بازدید از مراکز علمی و فرهنگی، ‌کمک هزینه‌های جاری مدرسه و... بود که چون دخترم کم سن و سال است و ممکن است اضطراب بگیرد در آنجا رقم را بدون چون و چرا پرداختیم ولی پس از آن به‌دنبال شکایت از مدرسه بودیم که تاکنون به جایی نرسیده است. سؤال این است که هدیه اجباری چه توجیهی دارد و چرا آموزش و پرورش جلوی این کارها را نمی‌گیرد.
جلال ‌پور از اردبیل

تغییرات شماره تلفن سازمان‌ها و ادارات به 118اطلاع‌رسانی شود
برای پیگیری موضوعی باید با یکی از سازمان‌های زیر مجموعه شهرداری تهران تماس می‌گرفتم. چند شماره از 118دریافت کردم که متأسفانه هیچ‌کدام پاسخگو نداشت. این اتفاق چندبار دیگر هم در رابطه با بعضی ارگان‌ها افتاده است. قانونی باشد که سازمان‌ها مکلف شوند درصورت تغییر شماره تلفن‌های خود، این موضوع را به 118اطلاع دهند تا مردم سرگردان نشده و برای دریافت یک جواب ساده مجبور به مراجعه حضوری نشوند.
حسین‌خانی از تهران

نظارت بر نرخ آب تصفیه شده در گناوه ضروری است
اخیرا در گناوه قیمت آب تصفیه شده از لیتری 5هزار تومان بدون هیچ اعلام قبلی به 8هزار تومان رسیده و مردم را غافلگیر کرده است اگر در برخی نقاط مشکل نانوایی است در گناوه آب اولویت است. اگر مردم نتوانند آب شرب تصفیه بخرند واقعا نگران‌کننده است چرا که حیات جامعه به خطر می‌افتد. لطفا بر قیمت آب در این شهر نظارت شود.
اعلایی از گناوه 

پیام
لبنیات در میدان تره‌بار تخفیف نداشت
چندی قبل اعلام شد که کالاهای عرضه شده در میادین تره‌بار شهرداری تهران همگی با تخفیف عرضه می‌شوند و در مورد تخفیف‌های آن اطلاع‌رسانی ویژه شد. پس از این جریان ضمن خرید همیشگی میوه و سبزیجات اقدام به خرید ماست و پنیر و چند قلم دیگر هم کردیم که هیچ‌کدام مشمول تخفیف نبودند درحالی‌که در فروشگاه‌های زنجیره‌ای ازجمله شهروند این قبیل کالاها هر کدام تا 10درصد تخفیف دارند.
پیمان از تهران 

طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارخانه بزرگ آرتاول تایر اجرایی نشد 
 اجرای طبقه‌بندی مشاغل عادلانه و صحیح، حق همه کارگران مشمول قانون کار است درحالی‌که کارخانه‌ای به بزرگی آرتاول‌تایر چنین طرحی را اجرایی نکرده است. افزایش سنواتی حقوق نمی‌تواند برای پرسنل کارساز باشد اما طرح طبقه‌بندی مشاغل تنها راه افزایش میزان درآمد کارگران است. هم‌اکنون با ساعات کار زیاد مجبور به اضافه کاری و تعطیل کاری هستیم و حتی در تایم ناهار مجبور هستیم نوبتی ناهار بخوریم تا دستگاه‌ها خاموش نشوند اما هیچ مزایایی برای این قبیل کارها لحاظ نمی‌شود. جا دارد مسئولان بر کارخانجات و اجرای قوانین کار در آنها نظارت کنند.
طاهرخانی از قزوین 

رفتار و عملکرد کارکنان بانک نیازمند نظارت بیشتری است
برای دریافت رمز اینترتنی به یکی از شعبات بانک ملت واقع در خیابان جمهوری مراجعه کردم. بعد از مدت‌ها انتظار در صف، هر باجه مرا به باجه دیگری پاس می‌داد و برای دریافت یک رمز ساده مدت طولانی مرا معطل کردند. وقتی هم که اعتراض کردم برخورد مناسب و مودبانه‌ای نداشتند. مگر کارکنان بانک یا اصولا خود بانک‌ها، وظیفه‌ای جز خدمت‌رسانی و راه‌اندازی کار مردم دارند؟
رشیدی از تهران
 

این خبر را به اشتراک بگذارید