• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 11 مرداد 1401
کد مطلب : 167659
+
-

نقل‌قول‌خبر/عباس مقتدایی نماینده مردم اصفهان


هرگونه حمایت از راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در اصفهان به‌معنای حمایت از حمل‌ونقل در کشور است. اگر بخش خصوصی و مشارکت مردم را جذب می‌کنیم سود آن به همه مردم کشور می‌رسد و این استان شاهراه حمل‌ونقل کشور در بخش مسافر و بار است.

سید محمود حسینی‌پور ،استاندار مازندران

مجموعه مدیریت شهرداری ساری برای توسعه و پیشرفت مرکز استان باید برنامه کلان راهبردی داشته باشد و برای حل مشکلات شهر و شهروندان چاره‌اندیشی کند. برای حل مشکلات موجود و اجرای برنامه‌ نیازمند کمک و حمایت‌های دلسوزانه مدیریت ارشد استان هستیم و انتظار داریم همه دستگاه‌های اجرایی به کمک شهرداری ساری بیایند.

علی جهانی  ،مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان

تعاونی‌ها هم در قالب واحدهای کوچک و هم در قالب واحدهای بزرگ با تجمیع سرمایه‌های اعضا و استفاده از خرد جمعی می‌توانند در توسعه اقتصادی تأثیرگذار باشند. تحرک‌بخشی در تعاون امروز ضروری است و بایستی این بخش مهم اقتصادی را با تمام توان و با حمایت، نظارت و ترویج فرهنگ تعاون بیش از پیش تقویت کنیم.

محمد کعب عمیر، نماینده شوش و کرخه

با توجه به پایین آمدن دبی آب رودخانه کرخه نیاز هست تا آب مورد نیاز تاسیسات بیت موزان، سیدعباس، چای صدر و شهر الوان شهرستان کرخه با طرح آبرسانی غدیر تامین شود. در دیدار با وزیر نیرو، تخصیص حقابه برای طرح دو هزار و ۴۰۰ هکتاری شهر الوان را پیگیری کردیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید