• شنبه 27 مرداد 1403
  • السَّبْت 11 صفر 1446
  • 2024 Aug 17
دو شنبه 10 مرداد 1401
کد مطلب : 167574
+
-

با مردم/همراهان بیمار در بیمارستان نیشابورسرگردان هستند

در بیمارستان قمربنی‌هاشم نیشابور با وجود هزینه‌های هنگفتی که به بیمار و همراهش تحمیل می‌شود و درحالی‌که همراهان بیمار مجبور به سرویس‌دهی به بیمار هستند، حتی یک صندلی برای نشستن کنار بیمار تعبیه نشده است. آیا مسئولان می‌خواهند همراه بیمار، ‌نفر بعدی باشد که نیازمند درمان است؟
عامری از نیشابور

هیچ مسیری برای تردد معلولان در نمایشگاه بهزیستی نبود 
درحالی‌که به‌احتمال زیاد بیشترین بازدیدکنندگان نمایشگاه دستاوردهای بهزیستی افراد توان‌یاب ازجمله معلولان جسمی و حرکتی و کم‌بینا و... بودند هیچ مسیر دسترسی از داخل حیاط به مجموعه برای این افراد تعبیه نشده بود و زمان طولانی صرف حمل‌ونقل ویلچرها با کمک افراد قوی و توانمند و بالا بردن شرکت‌کنندگان از پله شد. هر چند رمپ شیب‌دار هم چندان اصولی نیست ولی حتی یک رمپ موقت هم درنظر نگرفته بودند!
پاکزاد معلول قطع نخاع از تهران

مسیر مواصلاتی توسکستان پر از دست‌انداز و چاله است
مسیر مواصلاتی شاهرود به گرگان که به جاده توسکستان مشهور است وضعیت بسیار نامناسبی دارد. این جاده زیبا درحالی‌که بسیار پرتردد است و 2 استان را به هم وصل می‌کند، ناایمن و غیراستاندارد نیز هست. کافی است در یکی از این چاله‌ها بیفتید تا لاستیک خودرو شما بترکد؛ اتفاقی که برای خود من افتاد و یک جفت لاستیک که یکی هم نو بود در جا ترکیدند. جدای اینها جاده مذکور خط‌کشی، علائم رانندگی و همچنین توقفگاه خودرو هم ندارد.
ادیب از شاهرود

پیامک
مسیر دسترسی اتوبان صدر به مدرس شمال نیازمند مرمت است
مسیر دسترسی اتوبان صدر به مدرس شمال پر از دست‌انداز و چاله است به‌گونه‌ای که در این روزهای بارانی تردد در آن می‌توانست حادثه‌ساز باشد. با توجه به شلوغی مداوم هر دو بزرگراه به‌نظر می‌رسد مرمت و بهسازی این مسیر ضروری و پیشگیرانه باشد.
یزدانی از تهران 

ایستگاه متروی کمالشهر احداث شود 
درحالی‌که متروی هشتگرد از شمال کمالشهر عبور می‌کند و متروی کرج نیز قرار است به هشتگرد برسد هیچ ایستگاهی برای شهر 200هزار نفری کمالشهر تعبیه نشده است. یک مسئولی توضیح دهد که با کدام منطق مترو نباید در کمالشهر ایستگاه داشته باشد درحالی‌که بزرگ‌ترین آرامستان استان البرز – بهشت سکینه (س) – نیز در شمال همین کمالشهر واقع شده است.
افشار از کمالشهر کرج 

سطل‌های زباله قبل از ساعت 23تخلیه شوند
از مسئولان زحمتکش شهرداری منطقه ۱۱ ناحیه ۳ درخواست داریم به پیمانکاران خود دستور بدهند تا قبل از ساعت ۲۳ سطل زباله‌ها را تخلیه کنند. این کارگران زحمتکش شهرداری اغلب شب‌ها ساعت ۳ بامداد نسبت به تخلیه زباله‌ها اقدام می‌کنند که باعث سلب آرامش همسایه‌ها می‌شود. ضمنا رفتگران شهرداری منطقه ۱۱ ناحیه ۳  هنگام تمیزکردن کوچه‌ها در ساعات ۳ و ۴ بامداد با یکدیگر با صدای بلند صحبت می‌کنند خواهش می‌شود این موارد را به آنها تذکر دهید.
مهدی از تهران

پیام
مردم سفیدشت بروجن آب آشامیدنی ندارند
مردم شهر سفیددشت واقع در شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری آب آشامیدنی ندارند و اکثر مواقع آب قطع است  یا کیفیت لازم را ندارد. از مسئولان تقاضا داریم به وضعیت رسیدگی کنند چرا که همین نبود آب سبب مهاجرت خیلی از ساکنان این شهر شده است و بدتر از آن در این شرایط کرونایی امکان رعایت حداقل‌های بهداشتی با قطع مکرر آب امکان‌پذیر نیست.
یاراحمدی از بروجن چهارمحال و بختیاری

شرکت اتوبوسرانی خصوصی هیچ حقوق و بیمه‌ای برای رانندگان ندارد
یک شرکت اتوبوسرانی  خصوصی هست که نه رانندگان را بیمه کرده، ‌نه حقوق و مزایایی برای آنها درنظر گرفته و نه مانند دیگر شرکت‌های پیمانکار کفش و لباس کار می‌دهد. حتی حق پیمایش که جز بدیهی‌ترین حقوق رانندگان است توسط این شرکت پرداخت نمی‌شود و با این شرایط من به‌عنوان یک جانباز همراه بسیاری دیگر مجبور به ادامه کار هستیم. قراردادهای ما هم نیز همیشه به نفع کارفرما امضا می‌شود بدون اینکه حقوق ما رعایت شود. لطفا صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
اسداله شفیعی از تهران

اتباع خارجی دستفروشی کنند ایرانی‌ها نه؟
در شرایطی که با بساط دستفروش‌ها با هدف جلوگیری از سد معبر برخورد می‌شود، چگونه اتباع خارجی در گوشه و کنار پایتخت هم به‌راحتی سبزی خوردن می‌فروشند و هم بساط واکس و تعمیر کفش دارند؟ سدمعبر در هر صورت درست نیست و باید جمع‌آوری شود اما نباید تفاوتی بین افراد باشد.
فرزاد برخ از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید