• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 10 مرداد 1401
کد مطلب : 167556
+
-

راه‌اندازی قرارگاه تامین مسکن در البرز

استاندار البرز گفت: قرارگاه تامین مسکن استان با کمیته‌های عملیاتی باید راه‌اندازی شود.به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز، مجتبی عبداللهی با تأکید بر ضرورت ارائه طرح و برنامه جدید از سوی متولیان امر مسکن در استان افزود: باید طرح و برنامه جامعی در قالب ترسیم افقی با عنوان تامین مسکن مردم استان از سوی اداره کل راه و شهرسازی البرز تهیه شود.
استاندار البرز گفت: توان بخش خصوصی به‌ویژه در ساماندهی بافت‌های فرسوده و همچنین جلب مشارکت مردم در ساخت‌وساز مسکن، ضرورت دارد.
وی افزود: پیمانکاران و سازنده‌های مطرح استان و کشور می‌توانند در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری ورود کنند و با توجیه مردم از عواقب سکونت در این سازه‌ها، اطلاع‌رسانی کنند.
به‌گفته استاندار البرز، ظرفیت بافت‌های فرسوده فرصت مغتنمی است که در راستای نهضت ملی مسکن و ساماندهی ساخت و سازها در مناطق هدف، اقدام شود.
عبداللهی با بیان اینکه باید مشوق‌های ویژه‌ای برای ساماندهی بافت فرسوده درنظر گرفته شود، افزود: ضرورت دارد که در قالب قرارگاه، حل مشکلات و موانع تعاونی‌های مسکن ادارات، دستگاه‌ها و بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید