• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
پنج شنبه 6 مرداد 1401
کد مطلب : 167223
+
-

با مردم/بر فروش اغذیه و بستنی روی چرخ نظارت شود

از مسئولان محترم بهداشت و شهرداری منطقه۱۹ تقاضا می‌شود بر فروشندگان فالوده و اغذیه روی چرخ در کنار پارک افرا واقع دراول اتوبان تهران قم نظارت کنند. برخی از فروشندگان با آب چاه موجود در پارک سلامتی مردم رابه خطر می‌اندازند و دکه نگهبانی نیز با آنان برخوردی نمی‌کند.
احمدی از تهران

جنگل‌های فتاتو در خمام منطقه گردشگری شوند
جنگل‌های فتاتو، یکی از نقاط دیدنی و ناب شمال کشور است که تاکنون سرمایه‌گذاری در آن صورت نگرفته است درحالی‌که این جنگل‌ها به‌عنوان میراث معنوی به ثبت رسیده‌اند. شهرستان خمام علاوه بر نزدیکی به منطقه آزاد انزلی دارای مواهبی چون ساحل، جنگل و تالاب است و لازم است در راستای توسعه اشتغال از این ظرفیت‌ها به نحو مطلوب استفاده شود.
ملیحی از خمام 

نانوایان سودجو در اصفهان اعمال قانون شوند
با تمام کوششی که دولت برای کنترل وضعیت ارائه و قیمت نان در کشور انجام می‌دهد، متأسفانه بعضی از نانوایان سودجو و بی‌انصاف در اصفهان، با عرضه نان بی‌کیفیت، وزن و اندازه نان را به طرز محسوسی کم و کوچک‌تر و سبک‌تر کرده‌اند که قابل‌رسیدگی با بازرسی‌های نامحسوس و مکرر و اعلام شماره تلفنی جهت رسیدگی به شکایات مردمی است.
محمود بلیغیان‌ از اصفهان 

چرا فروشگاه سپه در تقاطع فاطمی- کارگر تعطیل شد
یک فروشگاه سپه در تقاطع کارگرشمالی و‌فاطمی‌بیش از 40سال دایر بود و به تازگی تعطیل شده است. وقتی فروشگاه‌های قدیمی و بزرگ را تعطیل می‌کنند حداقل با نصب یک بنر علت آن را به مردم توضیح دهند.
کریمایی از تهران

پیامک
درختان بلوار بخشنده در عبدل‌آباد خشکیده‌اند
اکثر درختان بلوار بخشنده در عبدل‌آباد تهران به‌علت هرس نشدن و نداشتن چاله‌های آبخوری به‌طور کامل خشکیده یا در حال کامل خشک شدن هستند. برای این درختان چه اوقاتی که صرف نشد و چه نیروهایی که با جان و دل کار نکردند و چه هزینه‌هایی که از بیت‌المال نشد، ولی با نهایت ابراز تأسف با کوتاهی و سهل‌انگاری، بخش زیادی از آنها از بین رفته است. بی‌شک مقصر این وضع کارگران یا فلان کارمند شهرداری نیستند بلکه مقصر اصلی افرادی هستند که درتدوین و اجرایی کردن رسیدگی صحیح به فضای سبز مدام کوتاهی کرده‌اند.
پاک‌طینت از تهران 

اتوبوس‌های بی‌آرتی ظرفیت مسافری را در مقصد تکمیل نکنند
اتوبوس‌های چهارراه پارک‌وی- راه‌آهن به‌خصوص در ساعات ابتدایی صبح و عصرها در مبدا حرکت، آنچنان اتوبوس را پر از مسافر می‌کنند که جای نفس کشیدن نیست و درها به سختی بسته می‌شود. این در حالی است که در همه ایستگاه‌های مسیر مسافران جدیدی به این مسافران افزوده می‌شود. در نتیجه در تمام مدت مسیر نفس به نفس یکدیگر مسافر ایستاده است. حالا داستان‌های کرونا و نبود اکسیژن و خرابی تهویه و... هم موضوعی دیگر است.
دشتی از تهران 

سهمیه آرد نانوایی‌های چرداول کافی نیست
اغلب نانوایی شهرستان چرداول سهمیه زیر 200کیسه آرد در‌ ماه دارند که جدای نیاز مردم به‌دلیل میزان درآمد از این مقدار مواداولیه، چرخ آنها نمی‌چرخد. به همین دلیل اغلب به تخلف در فروش آرد، کاستن از ساعت کاری، پخت نامناسب و تعطیلی خودسرانه اقدام کرده‌اند و گویا این موضوع طبیعی و رایج شده است. اکثر آنها نیز عنوان می‌کنند که قدیمی و فرسوده بودن دستگاه‌ها، مستأجر بودن اکثر نانوایی‌ها و نداشتن نقدینگی کافی باعث این جریانات است. جا دارد این موضوع به‌صورت ویژه توسط مسئولان بررسی شود.
نوری از چردوال ایلام

پیام
جلوی کشت برنج در لرستان را بگیرند
با توجه به کمبود آب و تأکید مسئولان سازمان جهادکشاورزی در خصوص مدیریت آب و ضرورت جلوگیری از کشت برنج متأسفانه در استان لرستان همچنان شاهد کشت وسیع برنج با آب چاه در شهرستان‌های استان هستیم. لطفاً مدیریت شود.
حسینی از خرم‌آباد 

نصب سرعت‌گیر در خیابان چاووشی ضروری است
خیابان شهید چاووشی واقع در محله دریان‌نو، منطقه ۲ به دلیل عریض و خلوت بودن، شب‌ها پاتوقی برای خودروها و موتورسیکلت‌های جوانانی شده است که برای حرکات نمایشی و مسابقات دوره گرفته و موجب آزار و اذیت اهالی شده‌اند. بارها درخصوص برخورد با این قبیل حرکات از شهرداری منطقه2تقاضا کرده‌ایم اما تاکنون فایده نداشته است. حداقل برای جلوگیری از حوادث ناگوار در این خیابان سرعت‌گیر نصب کنند تا حوادثی مانند آنچه چند وقت قبل رخ داد، پیش نیاید.
 به نمایندگی از اهالی

کوچه ما در میهم سفلی از 18سال قبل تاریک است
۱۸سال است در یکی از کوچه‌های روستای میهم سفلی از توابع بخش چهاردولی شهرستان قروه در استان کردستان چندین خانواده در یک کوچه ۸متری تاریک زندگی می‌کنیم. این کوچه فاقد روشنایی معابر است و اداره برق قروه هم بارها مراجعه و پیگیری ما را پاسخ نداده است و عنوان می‌کنند نصب چراغ روشنایی در این کوچه مقرون‌به‌صرفه نیست و تنها درصورتی در کوچه‌ای چراغ نصب می‌کنند که چراغ‌های متعددی نیاز باشد. آیا این عادلانه است که کوچه‌ای که دارای چند واحد مسکونی است و به‌دلیل قرار گرفتن در حاشیه کوه، مسیر عبور حیوانات وحشی مانند گرگ و سگ‌های ولگرد است و خطر حمله به کودکان و سایر اهالی در آن هست، در تاریکی بماند.
نصراللهی از قروه 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید