• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 6 مرداد 1401
کد مطلب : 167196
+
-

جزئیات جدید از دستگیری تیم تروریستی رژیم صهیونیستی

وزارت اطلاعات با انتشار اطلاعیه‎ای، جزئیات بیشتری از دستگیری تیم تروریستی رژیم صهیونیستی منتشر کرد. به ‎گزارش فارس، در این اطلاعیه تأکید شده است که هدف تروریست‎های وابسته به رژیم صهیونیستی، انفجار یک مرکز صنایع حساس دفاعی کشور بوده و آنها متناسب با اهمیت و حساسیت مرکز مورد نظر، پیچیده‌ترین شیوه‌های ترکیبی برای شناسایی جغرافیای هدف و تخریب وسیع آن را طراحی کرده بودند.
بر این اساس عناصر عملیاتی تیم عمل‎کننده از اعضای گروهک تروریستی و مزدور کومله هستند که مستقیماً توسط عبدالله مهتدی، سرکرده آن گروهک برای این مأموریت انتخاب و به افسران موساد معرفی شده بودند. در این اطلاعیه آمده ‎است: بخشی از تسلیحات و تجهیزات کشف و ضبط شده از تروریست‌ها به این شرح است: «8بمب بسیار قوی برای انفجار هدف اصلی و  8بمب کوچک مخصوص تخریب تجهیزات همراه تیم پس‎ از اجرای عملیات اصلی»، «4قبضه سلاح کمری ویژه همراه با صداخفه‎کن و تعداد زیادی فشنگ مربوطه» و... .
این اطلاعیه اضافه ‎کرده ‎است: تیم عملیاتی دستگیر شده نه‎تنها موفق به کارگذاری بمب‌ها در محیط هدف نشدند، بلکه پیش ‎از دستگیری اعضای آن و در حالی که به‎طور کامل در محاصره تور امنیتی دلاوران گمنام قرار داشتند، به‎عنوان اقدامی کاملاً احتیاطی، اطلاعات و هشدارهای لازم به مراکز مرتبط داده شده بود تا درصورت بروز هرگونه رخدادِ پیش‎بینی نشده در مراحل دستگیری‎ها، تروریست‎ها نتوانند حتی به اطرافِ محیط هدف نیز دسترسی پیدا کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید