• دو شنبه 17 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 27 شوال 1445
  • 2024 May 06
دو شنبه 3 مرداد 1401
کد مطلب : 166878
+
-

با مردم/قیمت برخی داروها 300درصد و بیشتر افزایش یافته است

بسیاری از داروها در چند روز اخیر افزایش چند صد درصدی هم داشته‌اند درحالی‌که مسئولان می‌گویند هزینه افزایش دارو متوجه مردم نیست. مثلا تیوتکسین که داروی اعصاب و روان هست از 250هزار تومان به850هزار تومان در هر بسته رسیده است.من که بیکار و بدون بیمه هستم از این پس برای تهیه داروی خود چه کنم؟
مبینی از تهران

خط اتوبوسرانی گلشهر به کمالشهر نیازمند توجه ویژه 
متأسفانه اتوبوس‌های مسیر گلشهر به کمالشهر، هم بسیار کثیف هستند هم دیر به دیر و با تأخیر می‌آیند، ضمن اینکه تعدادشان هم کافی نیست. با توجه به حجم بالایی از مسافران که هر روزه در مسیر رفت و برگشت این خط اتوبوسرانی تردد می‌کنند از مسئولان اتوبوسرانی کمالشهر و کرج درخواست داریم به موارد ذکر شده توجه کنند.
حیدرلو از گلشهر

مشخصات تولید کالا در جای مناسب و شفاف درج شود
در سال‌های اخیر ناخواناترین، کم‌دوام‌ترین و ریزترین خط در شلوغ‌ترین جای پوشش کالا مثلا بین طرح‌ها و نقشه‌ای تیره مشخصات تولید ازجمله تاریخ تولید، تاریخ مصرف و قیمت چاپ می‌شود. توقع می‌رود تعزیرات حکومتی، سازمان بازرسی، اتحادیه‌های صنوف بازرگانی و انجمن‌های حمایت از مصرف‌کننده بر این موضوع نظارت کرده و با متخلفانی که تعمدا نمی‌خواهند این مشخصات در معرض دید مردم باشد برخورد کنند.
بلیغیان از اصفهان 

پیامک
اطلاع‌رسانی‌ها  کامل باشد
چندی قبل در وسط مصاحبه خبری وزیر خارجه سوریه شبکه خبر ناگهان برنامه را قطع و ادامه صحبت‌ها را حذف کرد. آگاهی مردم از حقایق موضوعات بسیار سازنده است و مردمی که پشتوانه نظام هستند باید آگاه‌تر از همیشه باشند. آیا نهادی برای رسیدگی به این قبیل موضوعات هست؟
صفری از تهران 

فکری برای جاده‌های پردست انداز شمالی کنند
تقریبا همه جاده‌های نواحی شمالی و شمال غرب از گیلان و مازندران و گلستان گرفته تا آذربایجان‌ها و اردبیل خراب و پر دست انداز هستند و مرمت‌های صورت گرفته در آنان جاده‌ها را شبیه لحاف چهل‌تیکه کرده است. آیا مسئولان راه و جاده‌های کشور به فکر هستند؟
برادران نصیری از رشت

خانه‌های اجاره‌ای دست دولت باشد به مالکان سهام بدهند
دولت یک کار انقلابی بکند و با یک تیر3نشان بزند. تمام خانه‌های اجاره‌ای را بگیرد و به جای آن سهام شرکت‌هایی که می‌خواهد بفروشد به صاحبخانه‌ها بدهد. مستأجر‌ها هم اجاره خانه‌ها را به‌حساب دولت بریزند. با این کار هم داستان اجاره حل می‌شود، هم خصوصی‌سازی‌ واقعی انجام می‌شود و هم دولت به یک درآمد جاری می‌رسد و هم نظارت خودکار صورت می‌گیرد چه‌کسی یا کسانی در خانه ساکن هستند.
صامت از خرم‌آباد 

پیام
تاکسی‌ها کرایه اضافی می‌گیرند
براساس مصوبه ستاد کرونا تاکسی‌ها در مسیرهای مختلف با سوار کردن 3مسافر کرایه مشخصی می‌گرفتند، در روزهای اخیر برخی تاکسی‌ها اعلامیه‌ای با نام تاکسیرانی شهر تهران در معرض دید مسافران قرارداده‌اند که روی آن نوشته است به‌دلیل فروکش کردن سوار کردن 4نفر بلامانع است که البته نمی‌دانیم با توجه به شیوع مجدد کرونا و پیک هفتم این اعلامیه اصالت دارد یا خیر. براساس همان اعلامیه هم از مسافران کرایه زمانی را می‌گیرند که 3نفر سوار می‌کردند و رقم بالاتری نسبت به سوار کردن 4 مسافر بود. تاکسیرانی در این خصوص توضیح دهد.
نراقی از تهران

چرا شرکت‌های دانش‌بنیان از‌ هاست خارجی استفاده می‌کنند
مگر در ایران دیتا سنتر برای بومی‌سازی‌ نداریم؟ اگر داریم چرا برخی شرکت‌های دانش‌بنیان ازجمله شرکتی که طراحی سایت سامانه یکپارچه تخصصی خودرو را به آنها سپرده‌اند برای سرور سامانه خود از یک شرکت خارجی‌هاست تهیه کرده است. چگونه می‌خواهیم بومی بمانیم و امنیت قوی داشته باشیم درحالی‌که نظارتی بر این امور نیست؟
بهزادی از کرج 

بلوار فرشتگان در رودهن نیازمند آسفالت است
حدود 20سال است که جاده بلوار فرشتگان در مهرآباد رودهن آسفالت نمی‌شود، گاوداری هم آنجاست که سال‌هاست قرار است از محدوده شهر خارج شود و نمی‌شود. این دو موضوع وضع بلوار فرشتگان را برهم زده است و از اسامی دیگری برای آن استفاده می‌شود. مگس و بوی تعفن بیداد می‌کند و جاده خاکی هم در تابستان و زمستان مصیبت دارد. لطفا فکری برای این بلوار بکنند.
میرحسینی از مهرآباد رودهن
 

این خبر را به اشتراک بگذارید