• یکشنبه 29 مهر 1403
  • الأحَد 16 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 20
یکشنبه 2 مرداد 1401
کد مطلب : 166753
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/rkQ2L
+
-

سپاهان، هر روز خارجی‌تر

سپاهان یک وینگر 26ساله از استرالیا خریده و البته یک پرتغالی با‌ سابقه 15بازی ملی که سن‌و‌سال بالایش تردیدهایی را به‌وجود آورده است

سپاهان، هر روز خارجی‌تر

امیرحسین اعظمی

سپاهان چندروزی است که در ترکیه اردویی تدارکاتی برپا کرده و این در حالی است که محمدرضا ساکت، مدیرعامل باشگاه، طبق درخواست ژوزه مورایس همچنان درصدد توافق با چند بازیکن خارجی است. با جدایی دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، کریستوفر کنت، رضا میرزایی، سجاد شهباززاده، عزت پورقاز و با وجود جذب محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، محمد علی‌نژاد و رامین رضائیان، سرمربی زردها همچنان برای کامل‌شدن تیمش به چند بازیکن در پست‌های دفاع میانی، هافبک دفاعی، هافبک تهاجمی، وینگر و همچنین یک مهاجم برای در اختیار داشتن نیمکتی قوی نیاز دارد.

جذب وینگر استرالیایی
مدیرعامل و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه سپاهان به درخواست ژوزه مورایس، برای به خدمت‌گرفتن الویس کامسوبا، وینگر 26ساله استرالیایی در هفته گذشته مذاکراتی با این بازیکن انجام داده بودند. پس از برپایی اردوی تدارکاتی تیم در ترکیه، کامسوبا با حضور در این اردو و پشت سر گذراندن تست‌های پزشکی باشگاه و با انجام مذاکرات نهایی، قراردادی به‌مدت 2سال با باشگاه سپاهان به امضا رساند. این بازیکن 26ساله سابقه حضور در تیم‌های آوندل اف‌سی، ملبورن ویکتوری و سیدنی اف‌سی استرالیا را در کارنامه دارد. اودرلیگ قهرمانان آسیا فصل 22-2021 با پیراهن سیدنی اف‌سی به میدان رفته است.

جذب همبازی کریس
اما خرید دیگر سپاهانی‌ها در پست هافبک بازی‌ساز است؛ بازیکنی که روز گذشته در تست‌های پزشکی شرکت کرد و گفته می‌شود در ترکیه حضور دارد و اگر اتفاق ویژه‌ای رخ ندهد، به‌زودی عکس او نیز با پیراهن سپاهان منتشر خواهد شد. این بازیکن کسی نیست جز مانوئل فرناندز، هافبک 36ساله سابق تیم ملی فوتبال پرتغال که 15بازی با پیراهن این تیم انجام داده و با کریس رونالدو همبازی بوده است. فرناندز در باشگاه پورتو رشد کرده ولی با بنفیکا به فوتبال اروپا معرفی شد و در ادامه حضور در تیم‌های مختلفی نظیر پورتموث، اورتون، والنسیا، گالاتاسرای، بشیکتاش و لکوموتیو مسکو را تجربه کرده و حالا با کوله‌باری از تجربه با توجه به رابطه خوبی که با هوگو آلمیدا، دستیار مورایس دارد، در آستانه پوشیدن پیراهن سپاهان قرار گرفته است. البته فرناندز فصل گذشته در تیم آپولون شرایط خوبی نداشت و فقط 4بازی انجام داد. بدتر اینکه تیم آپولون به لیگ دسته2 یونان سقوط کرد. از طرفی شرایط سنی این بازیکن هم تردیدهایی را در مورد او برای فصل آینده ایجاد می‌کند. با این حال، او در لیگ برتر انگلیس 19بازی انجام داده است.

مظاهری رویت شد
سپاهان در شرایطی چهارشنبه هفته گذشته به ترکیه سفر کرد که رشید مظاهری به‌دلیل مشکلات مربوط به پاسپورتش امکان همراهی تیم را پیدا نکرد، اما او دیرتر از سایرین خودش را به اردو رسانده و در تمرین سوم کنار تیم بوده است. فعلا مهدی‌زاده و میلاد جهانی غایبان تیم هستند که به‌دلیل مصدومیت و با صلاحدید مورایس در این اردو حضور ندارند.

این خبر را به اشتراک بگذارید