• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
شنبه 29 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16675
+
-

ریزنویس

 حسن خلیل آبادی، عضو شورای شهر تهران: درباره تغییر نام شورای شهر تهران به شورای شهر تهران، ری و تجریش، شاهد یک اختلاف حقوقی هستیم و برخی معتقدند که از نظر حقوقی نمی‌توان شورای شهر تهران، ری و تجریش را به‌دلیل سه سیلابی بودنش انتخاب کرد چراکه شهر باید یک اسم داشته باشد. با این حال در تبصره ماده 12صراحتا از شورای شهر تهران، ری و تجریش نام برده شده است. این یک اشکال است که باید مجلس آن را رفع کند چراکه یا شهرری، شهر مستقلی است و نماینده و شورای مستقل می‌خواهد یا هویت شهرری جز تهران است که مجلس باید آن را تعیین تکلیف کند. (ایسنا)

 عبدالحسین رحیمی، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار: در حمایت از سبد خانوار و تکریم روزه داران، طرح تخفیفات ویژه‌ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود. به مناسبت این ایام محصولات فرآوری شده، بسته‌بندی، شناسنامه‌دار و دارای قیمت مصرف‌کننده مندرج روی کالاهای عرضه شده در همه میادین و بازارهای میوه‌و‌تره‌بار سازمان مدیریت میادین بین ۷ تا ۲۰ درصد تخفیف خواهند داشت. در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، به‌دنبال راهی برای اعمال تخفیف محصولات عرضه شده در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار مناطق کم برخوردار در تمام طول سال هستیم. (مهر)

 محمود میرلوحی، عضو شورای شهر‌تهران: ده‌ها هزار متر تخلف ایران‌مال به دوره مدیریت شهری گذشته برمی‌گردد. ما در جریان این مسئله نیستیم و به قبل از حضور ما مربوط می‌شود. البته قرار شد کارگروهی با نماینده‌هایی از کمیسیون‌های مرتبط یعنی کمیسیون عمران، کمیسیون برنامه و بودجه و کمیسیون نظارت تشکیل شود که ابعاد مسئله را بررسی کرده و گزارشی از مسائلی از این دست که در مناطق ۲۲ وجود دارد، ارائه دهند تا بتوانیم رسیدگی کنیم. (ایلنا)

 محسن پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران: هر چند در گذشته در زمینه طراحی شبکه اضطراری شهر مطالعه‌ای شده است اما نکته‌ای که این مطالعه را نیازمند بازنگری و تکمیل می‌کند، توجه بیشتر به واقعیت‌ها، توان نیروهای امدادی و انتظامی و بهره‌گیری از راهکارهای عملیاتی مناسب‌تر برای در اختیارگیری و باز کردن این معابر است. برای عملیاتی کردن این نوع مطالعات، اکیدا نیازمند همراهی و همکاری عملیاتی تمامی دستگاه‌ها بوده و امیدواریم بتوانیم در شهر تهران به این سطح از همکاری برسیم. (ایسنا)

 حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران از صدور شناسنامه سلامت برای کودکان کار و خیابانی با همکاری بهزیستی خبر داد. (تسنیم)

 حسن رحمانی، شهردار منطقه 21 تهران: تنها شهربازی منطقه در زمینی به مساحت هزار و ۸۰۰ مترمربع تا پایان شهریورماه افتتاح می‌شود. (شهرنوشت)

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :