• شنبه 28 مهر 1403
  • السَّبْت 15 ربیع الثانی 1446
  • 2024 Oct 19
یکشنبه 26 تیر 1401
کد مطلب : 166176
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/YE4OK
+
-

با مردم/خیابان‌های خاورشهر تبدیل به پارکینگ کامیون‌ها شده است

پارک کامیون و ماشین‌آلات سنگین در معابر عمومی و کنار خیابان‌های شهرک خاورشهر برای ساکنان منطقه مشکل‌آفرین شده است. از یک سو نبود جای پارک و از طرف دیگر نبود دید کافی و افزایش جرم و سرقت و خفت‌گیری از تبعات این موضوع به‌ظاهر ساده است.
ولی‌زاه از خاور شهر

چه زمانی و چگونه شرکت‌های هواپیمایی خسارت تأخیرهای پرواز را جبران می‌کنند
تأخیر 5ساعته پرواز بدون حتی یک اطلاع‌رسانی و عذرخواهی اتفاق تازه‌ای نیست ولی سؤال این است که چه زمانی بالاخره یک مسئول بابت این موضوعات از مسافران عذرخواهی می‌کند. پرواز تاریخ ۱۹تیر یکی از شرکت‌های هواپیمایی که قرار بود ساعت ۲۳‌و30دقیقه انجام شود با تأخیر به ساعت ۴بامداد منتقل شد و پس از نیم‌ساعت به ۵صبح و در آخر حدود ساعت ۵‌و‌نیم انجام شد. مسئولان به‌خود زحمت ندادند حداقل با پیامک بابت این تأخیر اطلاع‌رسانی کنند. در فاصله تأخیر طولانی از ارائه یک بطری آب یا یک لیوان آب جوش به مسافران غفلت شد و شرکت هواپیمایی چابهار بدون هیچ توضیحی پرواز را در ساعتی که خودش آماده بود انجام داد.
پورعمادی از تهران

10سال پس از ساخت، مسکن مهر میانه هنوز نیمه‌کاره است
حدود 10سال است که در پروژه مسکن مهر شهرستان میانه ثبت‌نام کردیم اما هنوز که هنوزه نیمه‌کاره است و هیچ‌کس هم جوابگو نیست. از شما خواهشمندیم که صدای ما را به گوش مسئولان برسانید.
مولانا از میانه 

پیامک
تونل منج به قلعه از 3سال قبل نیمه‌کاره مانده است
بعد از پیگیری‌های بسیار برای انتقال گلایه‌های مردم از نبود جاده دسترسی در روستای قلعه مدرسه و سایر روستاهای اطراف، مقرر شده جاده و تونل مسیر منج به قلعه مدرسه بهسازی و ایمن‌سازی‌ شود و با احداث تونل از پیچ‌های متعدد آن به جهت امنیت بیشتر کاسته شود. اکنون 3سال از کلنگ‌زنی تونل‌ گذشته و تونل به حالت نیمه‌کاره و مخروبه به حال خود رها شده است. جاده مورد‌نظر از روستای منج از توابع شهرستان لردگان در استان چهارمحال‌و‌بختیاری با عرض بسیار کم و پیچ‌های پی‌در‌پی آغاز می‌شود و در تمام مسیر هیچ علامت راهنمایی و رانندگی و خطر، گاردریل، محافظ و آسفالت مناسب وجود ندارد. گردنه چهار‌طاق در این مسیر یکی از خطرناک‌ترین و غیراصولی‌ترین و حادثه‌خیزترین گردنه‌های کشور است و این جاده هر ساله تعدادی کشته و مصدوم بر جای می‌گذارد. با این همه ساخت تونلی که برای احداث بخشی از آن هزینه شده هیچ پیشرفتی نداشته است.
قدردان از روستای قلعه مدرسه 

قم با کمبود اتوبوس‌های شهر مواجه است
تعداد اتوبوس‌های شهر قم بسیار کم است و این موضوع به‌خصوص در مسیرهای پررفت‌وآمد بیشتر نمود دارد. از مسئولان درخواست رسیدگی به این معضل شهری را داریم.
جوشقانی از قم

سازمان استاندارد، خودروسازان را جریمه کند
سازمان استاندارد خودروسازان را جریمه کند که خودروی فاکتور شده مردم را در پارکینگ و جلوی آفتاب نگه‌می‌دارد و لاستیک و داشبورد ماشین جلوی آفتاب و در فضای باز دچار استهلاک می‌شود، بهتر است اقلا خودروهای فاکتور شده مردم را بدهند تا بیشتر از این خودروها خراب نشوند.
قانعی از تهران 

پیام
خودروی ثبت‌نامی رانندگان تاکسی چه شد؟
راننده تاکسی هستم که برای دریافت خودروی سمند تاکسی نو دی‌ماه ۱۴۰۰ تکمیل وجه کردم، اما تاکنون که در تیرماه 1401هستیم تاکسی من پلاک نشده است. امثال من که تعدادشان هم کم نیست پولشان خوابیده، بیکار و بلاتکلیف مانده‌ایم چرا که 2ارگان اختلاف نظر دارند! 
چگونه خودروی سمند ارگان‌های دولتی، انتظامی و راهور تحویل شده است. همه جا برای پیگیری موضوع رفته‌ام؛ از ناجا، ایران خودرو، وزارت صمت بگیرید تا استاندارد و تاکسیرانی. همگی یک جواب داشتند: این کار را نمی‌کردی،  برو تاکسیرانی انصراف بده، پولت را پس بگیر یا با پژو عوض کن. چه‌کسی خسارات مادی و روحی روانی و چند‌ماه بیکاری امثال من را جبران می‌کند. چرا هیچ‌کس پاسخ درستی به ما نمی‌دهد؟
راننده تاکسی بیکار از تهرا ن

دبیرستان 22بهمن رهنان مرمت شود
چند روز قبل دیوار دبیرستان 22بهمن و کانون فرهنگی اندیشه اسلامی در رهنان اصفهان فرو‌ریخت که 2مصدوم و یک فوت و خسارات مالی بسیار به بار آورد. علت اصلی این موضوع عدم‌رعایت اصول فنی و استهلاک بناست که طبعا در مورد سایر قسمت‌های بنا نیز مطرح است. پیش از این بارها با مسئولان مربوطه در این خصوص نامه نوشته و ابراز نگرانی کرده‌ایم اما توجهی نشد تا اینکه دیوار فرو ریخت. از مسئولان تقاضا داریم تا زمان بازگشایی مدارس به بهسازی و تامین ایمنی و نوسازی این مدرسه اقدام کنند.
مرتضی باباصفری‌ از اصفهان

این خبر را به اشتراک بگذارید