• پنج شنبه 3 خرداد 1403
  • الْخَمِيس 15 ذی القعده 1445
  • 2024 May 23
شنبه 25 تیر 1401
کد مطلب : 166051
+
-

درخواست پلیس از خانواده‌های حجاج

سردار مهدی معصوم بیگی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز روند بازگشت حجاج ایرانی از سرزمین وحی گفت: از مدت‌ها قبل از اعزام زائران به خانه خدا، هماهنگی‌ها برای اعزام و همچنین بازگشت این عزیزان در دستور کار پلیس پیشگیری قرار گرفته و خوشبختانه این عزیزان در امنیت کامل به سرزمین وحی اعزام شدند.
او با بیان اینکه بیش از ۳۹ هزار زائر در امنیت و سلامت کامل از ۱۸ فرودگاه کشور به سرزمین وحی اعزام شدند، توضیح داد:‌ با پایان مناسک حج شاهد بازگشت حجاج به کشور عزیزمان هستیم که در همین راستا نیز مأموران پلیس پیشگیری و به‌خصوص مأموران پلیس فرودگاه‌های کشور از آمادگی کامل برای استقبال از حجاج و تامین امنیت آنان برخوردار هستند. تیم‌های پلیس پیشگیری هم به‌صورت خودرویی، هم به‌صورت موتوری و هم به شکل پیاده در حوزه استحفاظی پلیس فرودگاه‌ها حضور دارند.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا افزود:‌ از خانواده‌های حجاج تقاضا داریم که برای استقبال از این عزیزان تا حد امکان به فرودگاه نیایند تا شاهد ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها و همچنین ترافیک احتمالی در معابر منتهی به فرودگاه‌ها نباشیم. حضور یک یا دو نفر از اعضای خانواده حجاج در فرودگاه کافی است و می‌توان مراسم استقبال از حجاج را در فضای منزل و محل زندگی انجام داد.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید