• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
پنج شنبه 16 تیر 1401
کد مطلب : 165538
+
-

با مردم/خرابی پله برقی ایستگاه بی‌آرتی سیدخندان یک‌ساله شد

از حدود یک سال قبل پله برقی‌های ایستگاه بی‌آرتی سیدخندان خراب است و بسیاری  مجبور به عبور از عرض بزرگراه شهید سلیمانی هستند که با توجه به سرعت زیاد ماشین‌ها در این محدوده، بسیار خطرناک است. لطفا تعمیر این پله برقی در اولویت تعمیرات پله برقی‌ها و آسانسورهای شهری تهران باشد.
آراسته از تهران 

حق مال‌باختگان اراضی کندرود تبریز ضایع نشود
سال‌هاست کشاورزان کندرود در اراضی کشاورزی منطقه کشاورزی می‌کنند و همگی دارای مالکیت قطعی و سند 6دانگ بوده‌اند اما یکباره بنیاد مستضعفان مدعی مالکیت این اراضی شده است که باید این اختلاف حل شود تا حق کشاورزانی که سال‌هاست در آن زمین‌ها کشاورزی و امرار معاش می‌کنند ضایع نشود.
مقدم از تبریز 

فکری به حال کارمندان بیکار در ادارات کنند 
گاهی در مراجعه به اداره‌ای مشاهده می‌شود تعداد قابل توجهی از کارمندان فقط نشسته‌اند و کاری ندارند. یک‌بار به کارمندی گفتم چرا این همه بیکار اینجاست گفتند منتظر بازنشستگی هستیم و یک‌بار هم خانمی گفت تیم جدید نه می‌توانند با ما کار کنند و نه طبق قانونی می‌توانند اخراج‌مان کنند. چرا واقعا سرمایه‌های جامعه در چنین جاهایی هزینه شود؟
اکرمی از کرج 

افزایش حقوق همه بازنشستگان طبق قانون عملی شود 
با توجه به محرز بودن تخلف در رابطه با ممنوعیت افزایش حقوق همه بازنشستگان تأمین اجتماعی و اثبات آن چرا نمایندگان مجلس سریع‌تر مصوبه کمیسیون تطبیق قوانین مجلس را به دولت ارسال نمی‌کنند تا اجرای آن در دستور کار قرار گیرد.
بازنشسته از تهران

پیامک
موجرها هیچ حمایتی ندارند
تعداد اندکی از موجرها و مالکان سرمایه‌دار هستند و درآمدهای آنچنانی دارند باقی افراد معمولی هستند که شاید یک خانه اضافه داشته باشند که منبع درآمدشان است یا شاید یک خانه کوچک دارند که متناسب با آمد و شد و جمعیت خانواده‌شان نیست و به اجبار به خانه بزرگ‌تری رفته‌اند و خود نیز مستأجرند. در این شرایط همه جا به موجرها به چشم بد نگاه می‌شود و گویا هیچ حقی ندارند. این قوانین و مصوبات در حمایت از مستأجرها به جای خود اما حق موجرها و حقوق مالکانه آنها نیز باید حفظ شود.
حفیظی از قزوین 

خرید ماکارونی هم دشوار شده است
به‌عنوان خانواده‌ای 6نفره که گاهی ماکارونی مصرف می‌کردیم که هم باعث خوشحالی بچه‌ها بود و هم باعث مدیریت هزینه‌های خانوار، اکنون خرید ماکارونی را کنار گذاشته و به جایش مواد غذایی مثل سیب‌زمینی مصرف می‌کنیم. مسئولان روا نداشته باشند که فردی با 4 فرزند حتی نتواند ماکارونی بخورد.
پیرحسینی از تهران 

قطع برق و آب به‌صورت جدولی از قبل اعلام شود
در کمالشهر کرج و به‌خصوص محدوده شهرک کمالیه آب، گاه و بیگاه قطع می‌شود درحالی‌که هیچ اطلاع‌رسانی از قبل صورت نگرفته است و برق هم به‌صورت موردی قطع می‌شود. حداقل کاری که می‌توانند بکنند این است که از قبل اعلام کنند در کدام محدوده‌ها برق یا آب به چه مدت قطع است.
ابراهیمی از کمالشهر کرج 

قیمت برخی صیفی‌جات در بازار شهرستانی بسیار گران است
به تازگی قیمت برخی صیفی‌جات در بازار شهرستانی میدان امام‌حسین تهران بسیار بالا رفته به‌گونه‌ای که قیمت هویج به کیلویی 20هزار تومان رسیده است. آیا قرار نیست نظارتی بشود؟
اکبرشاهی از تهران

پیام
قلعه تاریخی هنجن در حال ویرانی است 
قلعه خشتی روستای هنجن یکی از آثاری تاریخی دیدنی در نطنز در استان اصفهان است که سال‌هاست مورد بی‌توجهی متولیان قرار گرفته و اکنون رو به ویرانی است. از مسئولان تقاضا داریم به داد این اثر تاریخی از دوره سلجوقیه برسند که قبلا هم به‌عنوان اثر ملی به ثبت رسیده است.
زارع‌پور از نطنز

معاینه فنی که با پول امکان‌پذیر شود، اصالت ندارد
برای معاینه فنی به مرکز اعلام شده مراجعه کردم در آنجا از مخزن گاز خودروی من ایراد گرفتند و گفتند تاریخ این دو یکی نیست درحالی‌که من از زمان تحویل گرفتن خودرو از گاز آن استفاده نکرده‌ام. به‌هرحال مجبور شدم 4میلیون و 300هزار تومان بپردازم و دو مخزن را یکسان کنم و در آدرسی که مرکز معاینه فنی به من داده بود آنها را نصب کنم. اما بعد از برگشت به مرکز برای گرفتن معاینه گفتند دوباره باید مخزن‌ها در اینجا نصب شود. هر چه گفتم اصلا من مخزن نمی‌خواهم و استفاده نمی‌کنم که بابتش این همه هزینه کنم قبول نکردند. در نهایت با دیدن یکی از پرسنل و پرداخت 100هزار تومان معاینه فنی را گرفتم. بحث این است که معاینه فنی خودروی من دردسرساز نبود چرا که از گاز استفاده نمی‌کنم ولی اگر موردی باشد و اغماض شود تکلیف شود که البته دیده شده است و تقاضا این است که اولا سختگیری بیهوده نکنند و در ثانی اغماض جدی هم انجام دهند.
نیری از تهران 

آسفالت پل حافظ نیاز به ترمیم دارد
آسفالت پل حافظ نیازمند ترمیم فوری است. هم‌اکنون در قسمت‌هایی از پل، کف پوش فلزی زیر آسفالت معلوم است. این موضوع موجب آسیب به‌خودروها و همچنین انحراف آنها از مسیرشان و متعاقبا تصادف می‌شود. از مسئولین درخواست داریم تا هر چه سریع‌تر نسبت به مرمت پل اقدام کنند.
مسعودی از تهران

این خبر را به اشتراک بگذارید