• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
دو شنبه 6 تیر 1401
کد مطلب : 164443
+
-

تابستان پرنشاط با «روی خط زندگی»

گزارش2
تابستان پرنشاط با «روی خط زندگی»

مجموعه برنامه‌های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در فصل تابستان در قالب «روی خط زندگی» در مراکز مختلف سازمان برگزار می‌شود. به گزارش همشهری، حدود 567برنامه برای تابستان پیش‌بینی شده است که اجرای طرح «باشگاه کتابخوانی 100‌تایی‌ها» و برپایی اردو در قالب «جشنواره گشتاور » ازجمله آنهاست.
علیرضا فاطمیان‌پور، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در توضیح بیشتر درباره برنامه‌های این سازمان در فصل تابستان، گفت: «جشنواره گشتاور در مناطق 15، 16، 11، 20، 4، یک، 8، 17و3 در داخل استان تهران برگزار می‌شود که در فاز نخست، تورهای یک‌روزه ویژه نوجوانان 13تا 18ساله است و نوجوانان می‌توانند در سامانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند.
در هر تور، نوجوانان هر روز از ساعت 8 تا 16مهمان یکی از فرهنگسراها خواهند بود و مجموعه‌ای از برنامه‌های تفریحی و فرهنگی برای آنها برگزار می‌شود. این طرح با هدف کشف استعداد و توانایی نوجوانان است.
فاطمیان‌پور در ادامه از برگزاری اردوهای نوجوانی «بی‌کرانگی» خبر داد و در تشریح این برنامه گفت: «این اردوها با حضور خانواده‌ها پیش‌بینی شده است و بعد از دوره «گشتاور» و پس از ایام شهادت امام حسین‌(ع)، در قالب کمپ به همراه چالش‌های متعدد برگزار  خواهد شد.»  او همچنین به اجرای جشنواره «با بازی» ویژه نوجوانان و جوانان در برخی مناطق و پارک‌های تهران اشاره کرد و یادآور شد: «این جشنواره هر پنجشنبه غیر از ایام شهادت برگزار شده و برخی بازی‌های بومی ایرانی مثل الک دولک، هفت سنگ و ورزش زورخانه‌ای در پارک‌های هر منطقه برپا می‌شود. اجرای مراسم‌ و برنامه‌های شاد و مفرح برای همه خانواده‌ها و بازی و تفریح خانوادگی اولویت اصلی این جشنواره است.»
 فاطمیان‌پور درباره اجرای جشنواره «کارآزمای» در فصل تابستان نیز گفت: «این جشنواره شامل 5کارگاه آموزشی با هدف مهارت‌افزایی نوجوانان با هدف و رویکرد کسب‌وکار و تجربه‌ ویژه نوجوانان است که شروع شده، اما در طول سال ادامه خواهد داشت.»

این خبر را به اشتراک بگذارید