• پنج شنبه 13 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 23 شوال 1445
  • 2024 May 02
دو شنبه 16 خرداد 1401
کد مطلب : 162462
+
-

با مردم/ مسیر شمالی اتوبان کرج به قزوین نیازمند آسفالت فوری

مدتهاست اتوبان تهران به کرج و قزوین به‌خصوص در محدوده‌های پل حصارک، کمالشهر، پل کردان و همان اطراف به حال خود رها شده است. آسفالت را تراشیده‌اند تا احتمالا مرمت انجام دهند اما هیچ اقدامی نشده است و این موضوع به‌خصوص در مسیر شمالی از اتوبان به سمت قزوین بسیار بدتر از سایر قسمت‌هاست. همین موضوع عامل کندی حرکت خودروها و بعضا تصادفات سنگین شده است. لطفا سریع‌تر به این وضع پایان دهند و اتوبان را آسفالت کنند.
تهرانی از تهران

نظارتی بر صندوق بازنشستگی بانک‌ها نیست
باتوجه به مصوبه صندوق‌های بازنشستگی مبنی بر ضریب افزایش حقوق بازنشستگان دولت اعم از تامین اجتماعی، کشوری، لشکری و کانون‌های بازنشستگی، متأسفانه بانک‌ها درخصوص افزایش طبق جدول مصوب عمل نمی‌کنند و تنها 10درصد به حقوق بازنشستگان بانک‌ها افزوده شده، درحالی‌که شاغلان تا۵۰ درصد افزایش حقوق داشته‌اند. چرا هیچ نهادی بر صندوق بازنشستگی بانک‌ها نظارتی نمی‌کند؟ آیا جای هیچ اعتراضی برای بازنشستگان بانکی متصور نیستند؟
قربانی از تهران

پیامک
اسلامشهر مملو از ساختمان‌های ساخته شده با رانت و تخلف

اسلامشهر بیخ گوش پایتخت در سال‌های اخیر توسعه نامتوازن داشته است و ساختمان‌های ناایمن بسیاری با رانت و تخلف در آن ساخته شده است که تعدادی از آنها را مردم عادی می‌شناسند و تعدادی را هم مسئولان. خواهش این است که نگذارند اتفاقی شبیه پلاسکو یا متروپل در اسلامشهر رخ دهد و اگر ساختمانی با تخلف و ناایمن ساخته شده آن را تعطیل و تخریب کنند.
مرادی از اسلامشهر

افرادی که بازی با کانادا را برنامه‌ریزی کردند بازخواست شوند
دولت کانادا 40 سال است به همراه متحدان راهبردی‌اش (آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی) در همه فشارهای سیاسی - اقتصادی به بهانه ادعای نقض حقوق بشر در ایران، سردمدار قطعنامه‌های دشمنانه بر ضد‌ ما بوده است؛ چگونه فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش بدون مشورت و صلاحدید سیاسی، قرارداد مسابقه دوستانه می‌بندند؟ از قبل هم مشخص بود که این موضوع، بازیچه سیاسی کاری آنها می‌شود؛ از مسئولان محترم می‌خواهم قاطعانه مدیران مرتبط با این قرارداد را بازخواست کنند.
پیردلخوش از ارومیه

این خبر را به اشتراک بگذارید