• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16137
+
-

شفر: درگیری من با وریا، مثل حرف‌های ترامپ شایعه است

وینفرد شفر سرمربی استقلال ظهر دیروز در کنفرانس مطبوعاتی دیدار برگشت با ذوب‌آهن حاضر شد و به سوالات هواداران پاسخ داد. او درمورد بازی امروز گفت: «این آخرین بازی فصل ماست و می‌تواند فرصتی باشد که نگاهی به گذشته بیندازیم. 8‌ماه است در استقلال هستم و این یکی از مهمترین بازی‌های ماست، دیشب یک پیغام از یکی از اعضای باشگاه گرفتم که می‌گفت بازی آخر بسیار مهم است و باید برنده شویم. من بازیکنانم را می‌شناسم و می‌دانم آنها صد در صد تلاش می‌کنند. همه می‌خواهند ببرند و همه می‌خواهند به مرحله بعد صعود ‌کنیم. مطمئن هستم ورزشگاه پر می‌شود و هواداران از ما حمایت می‌کنند. ما بهترین هواداران آسیا را داریم و با کمک آنها به دور بعد صعود می‌کنیم.»
او حرف‌هایش را این‌طور ادامه داد: «شاید امید ابراهیمی برگردد و هنوز چیزی مشخص نیست. ما باید با فکر بازی کنیم و باهوش باشیم، امیدوارم بعد از بازی همه خوشحال باشند و همه شاد به خانه‌هایشان بروند. من به استراحت احتیاج دارم و بازیکنان هم باید با خانواده‌های خود دیدار کنند. امیدوارم کادر فنی هم بتوانند با خانواده‌های خود دیدار کنند. با این روحیه و قدرت تیمی که داریم به بازی فردا خیلی امیدواریم.»
شفر که نقش مهمی در موفقیت استقلال دارد درمورد تعریف و تمجیدهایی که از او صورت گرفته است گفت: «موفقیت استقلال فقط موفقیت من نیست، ساناک، ساشا، میگوئل، اشکان نامداری، طاهری و همه با عشق کار می‌کنند. تیم ما همیشه صد در صد وجودش را برای همه بازی‌ها می‌گذارد. هدف من و ما این است که استقلال را در آسیا در سطح بالا نگه داریم. این هدف برای فصل آینده است و زمانی این اتفاق ممکن است که در باشگاه همه با هم در یک مسیر باشیم.»
او در خصوص اینکه ذوب‌آهن در بازی رفت جپاروف را از بازی خارج کرد و آیا قبول دارد استراتژی‌اش در آن بازی اشتباه بود گفت: «شاید شما یک بازی دیگر را تماشا کرده‌اید! آن بازی یکی از بهترین دیدارهای ما بود ولی شما می‌گویید خوب نبودیم. مشکل این بود که شجاعیان که از بهترین‌های ما بود مصدوم شد. ما باید خطای بچه‌گانه مرتکب نشویم و کرنر ندهیم. باید با فکر بازی کنیم.»
سرمربی استقلال به شایعه جرو بحث او با وریا غفوری در جریان تمرین روز گذشته استقلال هم واکنش نشان داد: «اگر بخواهم درمورد تمام شایعات صحبت کنم باید 6روز روی این صندلی درمورد این شایعات حرف بزنم، شاید اصلا برخی‌ها نتوانند بدون شایعات زندگی کنند. اینها شایعات است. ایران خاویار خوبی دارد و البته شایعات زیادتر. این شایعه مثل شایعاتی است که ترامپ مطرح می‌کند و البته نامش شایعه است.»
شفر حرف‌هایش را اینگونه به پایان رساند: «لطفا درمورد فوتبال و مسائل جدی حرف بزنید نه شایعات. نام استقلال از همه افراد بالاتر است و همه باید برای استقلال کار کنند، مدیرعامل، مربی و بازیکنان، این نام یک برند است و همه باید تلاش کنند این تیم به‌عنوان بهترین تیم آسیا موفق و ماندگار شود. من عاشق مردم ایران و استقلال هستیم و حتی همسایه‌های من بسیار مهربان هستند. دوباره می‌گویم استقلال اسم و برندی است که همه باید برای آن کار کنند. افتخار می‌کنم توانستم استقلال را برگردانم ولی مهم این است تیم را در بهترین شرایط حفظ کنیم و این یک کار بسیار سخت است. اگر من ببینم کسی برای استقلال کار نمی‌کند شاید اسم او را به شما بگویم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید