• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16134
+
-

مگر جنگ بود که دنبال مصدوم کردن استقلالی‌ها باشیم؟

فخرالدینی: شایعات فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق دارد

فخرالدینی: شایعات فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق دارد

امیرحسین اعظمی| ذوب‌آهن در حالی سه‌شنبه برابر استقلال قرار خواهد گرفت که در دو روز گذشته برخی شایعات عجیب اردوی این تیم را تحت‌تاثیر قرار داده است. می‌گویند ذوبی‌ها عمدا دو بازیکن استقلال را مصدوم کرده‌اند و همین شایعات باعث شد با میلاد فخرالدینی صحبت کنیم. هافبک ذوب‌آهن به سوالات همشهری‌ورزشی پاسخ می‌دهد.
    شایعاتی مطرح شده که شما عمدا بازیکنان استقلال را مصدوم کردید. در این مورد چه صحبتی دارید؟
بعد از بازی خیلی حرف‌ها زده شد که واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. چطور امکان دارد ما بخواهیم بازیکنان استقلال را مصدوم کنیم. ما با هم دوست هستیم و اگر این کار را کنیم چطور می‌خواهیم در آینده به چشم همدیگر نگاه کنیم. برخی مصدومیت شجاعیان را به من ربط دادند در صورتی که هیچ نقشی در آسیب‌دیدگی این بازیکن نداشتم. متاسفانه بعضی‌ها دنبال حاشیه هستند ولی بهتر است که فیلم بازی را ببینند و بعد نظر بدهند.
    فکر می‌کنید چرا چنین جوی ایجاد شده است؟
خودم هم دلیلش را نمی‌دانم. واقعا شایعات فوتبال ایران با همه جای دنیا فرق دارد. به‌عنوان مثال در آن صحنه حداقل نیم‌متر با شجاعیان فاصله داشتم، فیلم بازی هم نشان می‌دهد که پای شجاعیان پیچ خورد و من هیچ خطایی روی او انجام ندادم. ما فوتبالیست‌ها با هم رفیق هستیم و هیچ‌وقت نمی‌خواهیم که اتفاق بدی برای بازیکنی دیگر رخ بدهد. هرگز دوست نداشتم آن اتفاق برای داریوش رخ بدهد و حتی شب گذشته با او تماس گرفتم و دلجویی کردم هر چند که هیچ نقشی در آن مصدومیت نداشتم. مگر جنگ بود که بخواهیم بازیکنان استقلال را مصدوم کنیم؟ واقعا تعجب می‌کنم که این شایعات خنده‌دار در فوتبال ایران مطرح می‌شود. این چیزها را هیچ‌جای دنیا نمی‌بینید.
    شرایط تیم برای بازی برگشت چطور است؟
وضعیت خوبی داریم و امروز هم به تهران می‌آییم تا آماده بازی شویم. البته دو مدافع خودمان را در اختیار نداریم که امیدوارم غیبت شفیعی و نژادمهدی برای ما مشکل‌ساز نشود.
    فکر می‌کنی در بازی برگشت چه اتفاقاتی رخ دهد؟
هنوز چیزی مشخص نیست و باید به زمین برویم تا ببینیم چه شرایطی به‌وجود می‌آید. قطعا بازی سختی داریم ولی هدف ما فقط صعود است و باید بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.
    قبول‌داری غیبت ابراهیمی و شجاعیان 
به‌سود شماست؟
استقلال بازیکنان بسیار خوبی دارد که می‌توانند جای این دو بازیکن را پر کنند. در ضمن ما توجهی به این مسائل نداریم و فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم.
    آیا ترسی از جو ورزشگاه آزادی ندارید؟
هیچ ترسی نداریم و بازیکنان ما در شرایط متفاوتی بازی کرده‌اند. می‌توانیم در آزادی استقلال را حذف کنیم هر چند می‌دانیم کار خیلی سختی داریم.
    نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنید؟
خیر، اما با تلاش بچه‌ها و تدابیر کادر فنی صعود می‌کنیم.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید