• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
سه شنبه 25 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 16132
+
-

نامجو مطلق: درگیری‌های بازی رفت عمدی نبود

نبود تیام و ابراهیمی تاثیر‌گذار خواهد بود



استقلال در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل ذوب‌آهن یک‌برصفر شکست خورد. دو تیم بازی برگشت خود را روز سه‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می‌کنند. مجید نامجومطلق پیشکسوت باشگاه استقلال در این ارتباط به روزنامه همشهری گفت: «در ابتدا باید به مسابقه رفت این دو تیم اشاره کنم که بازی باکیفیتی بود. شاید زیبا و جذاب نبود اما دو تیم بازی قرص و محکمی را ارائه کردند. به نظرم مسابقه در حد لیگ قهرمانان آسیا بود.» 
او در ادامه با اشاره به اینکه امیرقلعه‌نویی از بازیکنان ذوب‌آهن خواسته محکم بازی کنند و به همین دلیل درگیری‌های زیادی را در طول مسابقه شاهد بودیم بیان داشت: «در کل تیم ذوب‌آهن فیزیکی بازی می‌کند. من این موضوع را حتی قبل از بازی هم در مصاحبه‌هایم گفتم که آنها تیم محکمی هستند. اما در درگیری‌های که با بازیکنان استقلال داشتند بعید می‌دانم عمدی در کار باشد. واقعا این‌طوری نیست بازیکنان ذوب‌آهن بخواهند بازیکنان استقلال را تعمدی بزنند.» 
نامجو‌مطلق در خصوص ارزیابی خود از بازی برگشت گفت: «من امیدوارم استقلال برنده بازی شود. خوشبختانه با خبر شدم تیام هم به این بازی می‌رسد. او بازیکن تاثیر‌گذاری برای استقلال محسوب می‌شود. البته نتیجه اصفهان طوری نیست که نتوان آن را جبران کرد. با رسیدن ابراهیمی هم قدرت استقلال برای بازی کامل خواهد شد.»  او اضافه کرد: «استقلال در نیمه اول بازی رفت مقابل ذوب‌آهن تاکتیک خوبی را اتخاذ کرد. آنها از جلو ذوب‌آهن را تحت فشار گذاشته بودند. ذوب‌آهن با توجه به فیزیکی بازی کردن هر چقدر از دروازه استقلال دور باشد بهتر خواهد بود. چراکه ذوب‌آهن در 50متر جلو خیلی خطرناک و خوب کار می‌کند.» 

این خبر را به اشتراک بگذارید