• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160970
+
-

آماربازی

7/31
سعید صادقی با میانگین امتیاز7.31 بهترین بازیکن لیگ برتر فوتبال تا این مقطع بوده است. هافبک تکنیکی گل‌گهر برای کسب عنوان بهترین بازیکن در طول این فصل رقابت نزدیکی با دانیال اسماعیلی‌فر (سپاهان) داشته است. این دو بازیکن بارها در صدر جدول بازیکنان جابه‌جا شده‌اند و این هفته دوباره نوبت صادقی بود که با یک پاس گل و کسب نمره بالاتر از اسماعیلی‌فر خودش را در جدول بالا بکشد. سعید صادقی با 11پاس گل بهترین پاسور لیگ است و 7گل هم برای تیمش زده تا با تأثیرگذاری روی 18گل از این لحاظ هم رکورددار باشد. او در این فصل 4بار به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شده و 8بار هم در تیم منتخب هفته قرار گرفته است.

7/28
دانیال اسماعیلی‌فر که هفته‌های زیادی صدرنشین جدول بازیکنان در سایت متریکا بوده است، این هفته مقابل پرسپولیس نمره بالایی نگرفت (6.98) و میانگین امتیازاتش افت کرد ولی امید نورافکن در همین بازی به نمره7.29 رسید تا در میانگین امتیازات، با اختلافی ناچیز دانیال را جا بگذارد. حالا نورافکن با معدل7.28 پشت سر سعید صادقی قرار گرفته و دومین بازیکن برتر این فصل است، دانیال اسماعیلی‌فر نیز با میانگین نمرات7.27 در رتبه سوم قرار دارد. رتبه‌های چهارم و پنجم هم مثل هفته‌های گذشته در اختیار برترین بازیکن‌های پرسپولیس و استقلال است. مهدی ترابی و مهدی مهدی‌پور هر دو به معدل7.25 رسیده‌اند اما ترابی چند صدم امتیاز بیشتر دارد و بالاتر از مهدی‌پور قرار گرفته است.

7/18
بهترین دروازه‌بان لیگ برتر نیز همچنان محمدرضا اخباری است که در صدر جدول گلرها بالاتر از فروزان و حسینی نشسته است. اخباری این هفته در تقابل با ذوب‌آهن یک گل خورد اما کمک‌داور به اشتباه این گل را مردود کرد و یک کلین‌شیت دیگر به نام کاپیتان تراکتور ثبت شد. او نمره6.94 گرفت که پایین‌تر از میانگین نمراتش در طول فصل است و حالا با میانگین 7.18 در صدر جدول دروازه‌بان‌ها نشسته است. اتفاق مهم این جدول در این هفته سبقت فروزان از حسینی بود؛ دروازه‌بان گل‌گهر ستاره بازی با مس رفسنجان بود و میانگین نمراتش را از گلر استقلال بهتر کرد. فروزان حالا با امتیاز7.13 دوم است و حسینی با امتیاز7.12 در رتبه سوم. چهارمین گلر موفق هم ایمان صادقی از فجرسپاسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید