• جمعه 7 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 17 شوال 1445
  • 2024 Apr 26
چهار شنبه 28 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160969
+
-

نکته بازی/ «امپراتور» همین‌ها بودی!

یحیی گل‌محمدی 48ساعت بعد از پاره شدن نوار قهرمانی‌های پرسپولیس در تلویزیون ظاهر شد و توضیحاتی در مورد ناکامی تیمش داد. او در بخش‌های زیادی از این مصاحبه به فضای مجازی اشاره کرد و آن را «مسموم» دانست. در شرایطی که انتقادات زیادی از کادر فنی و مخصوصا دستیاران گل‌محمدی وجود دارد، او در دفاع از همکارانش گفت: «حاشیه‌هایی که در فضای مسموم مجازی به‌راه می‌اندازند حاصل ذهن افراد مریض بوده است و برای آنها متأسفم.» حرف یحیی بسیار ساده است؛ این یعنی تا زمانی که شما از من و همکارانم حمایت کنید و سخاوتمندانه لقب «امپراتور» به ما بدهید، فضای مجازی پاک و سالم است، اما به محض اینکه لب به انتقاد گشودید و نظر متفاوتی داشتید، تبدیل به یک‌سری آدم «مریض» خواهید شد. ممنون آقای گل‌محمدی!

روزی 60‌ تا مصاحبه کن
طبیعتا فوتبالیستی که کمتر مصاحبه کند و بیشتر دل به‌کار بدهد، موفق‌تر است و حاشیه چندانی هم ندارد. همه هم از او به نیکی یاد می‌کنند و ارج و قربش بالاتر می‌رود. این اما لزوما به آن معنا نیست که مصاحبه کردن کار بدی است یا هر کسی سکوت می‌کند باید تحسین شود. حامد لک بعد از مدت‌ها لب به سخن گشوده و کلی منت سر مردم گذاشته که: «از روزی که به پرسپولیس آمدم، فقط یکی، دو مصاحبه از من منتشر شد که آن هم در میکسدزون ورزشگاه‌ها بود. حتی مصاحبه‌های خیالی را تکذیب نکردم چون سرم به کارم بود.» الان شما سرت به کارت بود که 6 ماه است داری بدترین گل‌های دنیا را می‌خوری؟ هواداران ترجیح می‌دادند روزی 60 تا مصاحبه کنی، اما 4تا توپ هم بگیری!

راحت لاف بزن
کرار جاسم فوتبالیست خوبی بود، اما تصویری که او از خودش می‌سازد یا در ذهن دارد، بیشتر برازنده لیونل مسی است! مخصوصا وقتی کرار در رسانه‌های کشور خودش مشغول حرف زدن می‌شود، حسابی لاف می‌زند و از انواع و اقسام پیشنهادهای خارجی سخن به میان می‌آورد. هافبک عراقی در تازه‌ترین مصاحبه‌اش دیگر به اغراق در مورد پیشنهادهای باشگاهی راضی نشده و بحث را به حوزه ملی کشانده است: «یک بار در حاشیه بازی استقلال و تراکتور کارلوس کی‌روش مرا دید و به تیم ملی ایران دعوت کرد، اما اطرافیانش به او گفتند که من عراقی هستم.» ما البته به آمال و آرزوهای جاسم احترام می‌گذاریم، اما خالی‌بندی جدید او یک جوری است که واقعا نمی‌گنجد. یعنی کی‌روش با آن همه وسواس و ریزبینی نمی‌دانسته کرار عراقی است؟ بگذار فراموشش کنیم...
 

این خبر را به اشتراک بگذارید