• شنبه 29 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 10 ذی القعده 1445
  • 2024 May 18
سه شنبه 27 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160895
+
-

عدد خبر/650000 تن

650000 تن
امسال در گلستان ۶۵۰هزار تن گندم خریداری می‌شود. به گزارش ایرنا، محمدرضا افشار، سرپرست اداره کل غله و خدمات بازرگانی گلستان گفت: برای خرید این میزان گندم ۹۰مرکز خرید تضمینی در استان آماده شده که با اعلام سازمان جهادکشاورزی، فعالیت این مراکز آغاز خواهد شد. برای خرید تضمینی گندم کشاورزان استان، انبار ذخیره‌سازی با حجم یک میلیون و ۱۰۰هزار تن شناسایی شده است.

۱۱۰روستا
تا پایان امسال مشعل گاز در ۱۱۰روستای مازندران روشن می‌شود. به گزارش ایرنا، قاسم مایلی رستمی، سرپرست شرکت گاز استان با بیان اینکه هم‌اکنون عملیات گازرسانی به ۳۵۶روستای ییلاقی مازندران در حال انجام است، گفت: لوله‌کشی گاز در ۱۳۰روستا در دودانگه و چهاردانگه ساری و هزار جریب نکا و بهشهر، ۱۸۵روستای صعب‌العبور در کجور و پل نوشهر، 4۰روستا در سوادکوه و اشکوران رامسر در حال انجام است.


800000 تن
سالانه ۸۰۰هزار تن روغن خوراکی در استان مرکزی تولید می‌شود. به گزارش مهر، علی صفری، سرپرست سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: برای تولید این میزان روغن، 4واحد بزرگ تولیدی با ظرفیت تصفیه، پالایش و بسته‌بندی روغن خوراکی در استان مرکزی فعال هستند. این شرکت‌ها با استفاده از تمام ظرفیت خطوط تولید واحدهای تصفیه و بسته‌بندی با حداکثر توان در حال کار هستند.

این خبر را به اشتراک بگذارید