• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
دو شنبه 26 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160805
+
-

با مردم/پل مکانیزه میدان شوش به مدار استفاده باز گردد

پله‌برقی پل عابر پیاده میدان شوش اول فداییان اسلام خراب است و مدت‌‌ها در آن قفل است و مردم در این منطقه پرترافیک و مملو از موتور مجبورند از خیابان رد شوند که هم خطرناک است و همه به ترافیک بیشتر دامن می‌زند. لطفا برای تعمیر و بازگشایی این پل اقدام شود.
سینا از شوش 

صبوری مردم به دفع دسیسه‌ها در طرح هدفمندی یارانه می‌انجامد
همبستگی و اتحاداسلامی نعمتی بی‌نهایت گرانقدر با آثار و نتایج ماندگار دنیوی و اخروی است و پایبندی به آن ملت و نظام اسلامی را از هر نوع آسیب و حوادث روزگار مصون می‌دارد. نمونه آن خنثی شدن دسیسه‌های دشمنان ضد‌انقلاب به‌خاطر گرانی است که با هوشمندی دولت در حال دفع شدن است و امید است صبوری مردم به دفع هر چه سریع‌تر این دسیسه منجر شود.
عقبایی از مشهد

سرانجام طرح پرداخت یارانه مستقیم به مردم خوب خواهد شد
روز اول که قرار شد یارانه‌ها واریز شود جوی منفی ایجاد شد که ممکن بود اقدامات در خور تحسین و شجاعانه ریاست‌جمهوری را کمرنگ کند اما پس از سخنرانی روشنگرانه ریاست‌جمهوری و واریز سریع یارانه‌ها خیلی از افکار شبهه‌برانگیز و گمانه‌زنی‌های بی‌اساس مردود شدند و با تدابیر اتخاذ شده بی‌شک سرانجام این طرح خوب خواهد شد.
عاصمی از تهران

پیامک
کسب‌وکارهای خانگی نیازمند حمایت جدی‌تر هستند

به واسطه شیوع کرونا و بالا رفتن قیمت‌ها، بسیاری از افراد دستفروش یا خانه نشین شده و مشغول کار و تولید در مشاغلی نظیر خیاطی، شیرینی‌پزی و... در خانه‌هایشان شده‌اند. همین کسب‌وکارها که باعث حفظ آبرو و کیان خانواده‌ها شده‌اند اگر درست حمایت شوند می‌توانند باعث امنیت‌خاطر جامعه شوند.
حسن‌لو از کرمان

جاده الموت ایمن‌سازی‌ و روشن شود
خبر درگذشت معلم یکی از روستاهای الموت در جاده کوهستانی مسیر خدمتش بسیار ناراحت‌کننده است. از آن مسیر تردد کرده‌ام و جا دارد مسئولان فکری برای مرمت و ایمن‌سازی‌ این جاده پرخطر کنند که  هرازگاهی عزیزی را به کام مرگ می‌کشاند. اطراف این جاده تماما دره است درحالی‌که هیچ حائل و گاردریلی ندارد. مسیر تاریک و بدون نور است و به‌خصوص در ابتدای صبح و شب‌ها بسیار خطرناک است و یک لحظه غفلت یا اختلال در سیستم فرمان و ترمز و گاز برابر سقوط به ته دره و مرگ است. 
زهرا طاهری از تهران 

کانال‌های افزایش قیمت شناسایی و مسدود شود
با واریز طرح مردمی‌سازی‌ و عادلانه کردن یارانه‌ها سرانجام طلسم تکان نخوردن مبلغ 45هزار و 500تومانی شکست و این تحول، واقعا جای نهایت تقدیر و تشکر دارد. شادی اجرای این طرح و اثرات مثبت آن در آینده نزدیک نیازمند نهایت هوشیاری مسئولان است تا این مهم زمینه فرصت‌طلبی برای افزایش قیمت‌ها نشود. بنابراین ضروری است کانال‌های افزایش قیمت جدید سایر کالاها شناسایی و مسدود و با خاطیان برخورد قاطع شود.
فرهمند از سلماس

خرید اعتباری برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی درنظر بگیرند
لطفا برای بازنشستگان تامین‌اجتماعی همانند بازنشستگان کشوری برای خرید اعتباری از فروشگاه افق کورش اقدام شود. این روزها اوضاع بازنشستگان با حقوق‌هایی که به رقم سال گذشته است خوب نیست و اکثرا به سختی اموراتمان را سپری می‌کنیم.
مهدی از تهران

پیام
کسی که فقط یک مسکن مهر دارد چرا نباید یارانه بگیرد

بازنشسته هستم و تاکنون از یارانه و کمک معیشتی برخوردار بودم و حتی در سیستم بانکی هم دارای 3فقره قسط هستم ولی با تجمیع یارانه و کمک معیشت بنده در دهک دهم قرار گرفتم درحالی‌که چند تن از همکاران سابقم که آنها هم بازنشسته شده‌اند مشمول دریافت شده‌اند. بنده جز یک واحد مسکونی که آن هم مسکن مهر در هشتگرد است هیچ واحد مسکونی دیگری هم ندارم. جز یک حقوق بازنشستگی درآمد دیگری ندارم و در کار بورس و معاملات هم نیستم. چگونه است بنده و امثال بنده با افراد خیلی مرفه در یک دهک قرار داده شده‌ایم. آیا این حق است که اینجوری با ما بازنشستگان برخورد شود. آیا از نگاه مسئولان ما بازنشستگان خیلی مرفه هستیم؟
محمدحسین عسگری از تهران

تلفن‌های ثابت استان خوزستان دچار اختلال شده‌اند
مدتی است که تلفن‌های ثابت استان خوزستان به‌خصوص شهر اهواز دچار اختلال و قطعی مداوم شده‌اند. از مسئولان مخابرات درخواست رسیدگی و حل این مشکل را داریم.
نعمتی از اهواز

فروشگاه‌های بزرگ با تبلیغات کذب سر مشتریان کلاه می‌گذارند
اغلب از فروشگاه‌های بزرگ با وعده تخفیف به‌علت انبارگردانی و غیره پیامک فروش ویژه می‌دهند و افراد را ترغیب به حضور در فروشگاه می‌کنند. اغلب افراد ازجمله من و خانواده‌ام وقتی مراجعه کرده و خرید کردیم پس از کنترل فاکتور متوجه شدیم نه‌تنها تخفیفی در کار نیست بلکه در نهایت از قیمت درج شده روی اقلام خریداری شده هم بیشتر پرداخته‌ایم. به‌طور جدی باید به تخلفات فروشگاه‌های زنجیره‌ای رسیدگی و با آنها برخورد شود.
یزدانیان از تهران 

این خبر را به اشتراک بگذارید