• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 25 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160611
+
-

حجت الاسلام قمی :

«هوای نو» زیرساختی برای عرصه هیئت

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از «مهرواره هوای نو» به عنوان یکی از زیرساخت‌ها درعرصه تشکل‌ها و هیئات یاد کرده و ابراز امیدواری کرد تمام فعالیت‌های این مجموعه بتواند گره‌ای از مشکلات مردم باز کند.
حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، در «نشست‌های تخصصی هیئات و تشکل‌های دینی برگزیده در مهرواره هوای نو» با اشاره به تشکیل شورای شبکه هیئات، این شبکه را یکی از فعالیت‌های سازمان تبلیغات نام برد که برگزاری نشست‌های تخصصی ‌هیئت‌ها و تشکل‌های دینی را نشان از جدی گرفتن این هیئات دانست.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حمایت از تشکل‌های دینی و هیئات را وظیفه سازمان تبلیغات اسلامی دانست ولی وظیفه سازمان در این زمینه را فقط پشتیبانی دانست و بیشترین سهم را بردوش خود تشکل‌های دینی اعلام کرد.
حجت الاسلام والمسلمین قمی با بیان اینکه تشکل‌های دینی و هیئات، یکی از پدیده‌هایی است که کمترین وابستگی به حاکمیت را دارند یادآور شد: این تشکل‌ها باید توسط مردم اداره شوند و باید مراقبت شود تا دچار آفت و آسیب نشوند.
حجت الاسلام والمسلمین قمی سخنان پایانی خود را به «جهاد تبیین» اختصاص داد و گفت: حضرت آقا در شش ماه گذشته قریب به ۵۰ بار از توجه به جهاد تبیین سخن گفتند و این نشان می‌دهد که فعالیت‌های ما در این زمینه کافی نبوده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید