• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160456
+
-

با مردم/دهک‌های مشمول دریافت یارانه بازتعریف شوند

بسیاری از افراد هستند که در زمان شناسایی اولیه مشمولان یارانه وضع مناسبی داشته‌اند و طبیعتا از یارانه بهره‌مند نشدند ‌اما همین افراد چه بسا اکنون با فشارهای اقتصادی که بر همه مردم وارد است از وضع مناسب خارج شده و در ردیف یارانه‌بگیران شده‌اند. شناسایی دهک‌ها و شاخص‌های تخصیص دهک به افراد باید تغییر کند.
صدیقی از تهران

بی حجابی عادی‌انگاری نشود
متأسفانه بی‌حجابی در جامعه دیده می‌شود و ظاهرا برخوردهای سلبی هم راهکار جمع کردن این وضعیت نیست. مسئولان تدبیری بیندیشند که بی‌حجابی ‌عادی‌انگاری نشود.
سیدمحمد حبیبی از یزد

بازشدن قفل اصلاح یارانه‌ها شادی بخش است
اگر به همین روال کنونی حرکت کنیم به‌نظر می‌رسد قرار است قفل اصلاح یارانه‌ها بعد از سال‌ها باز شود و این بشارتی برای خانواده‌هایی است که در حق آنها اجحاف شده است. روال کنونی شکستن شکاف طبقاتی است که جای تقدیر و تشکر دارد.
یاری از تهران

پیامک
زمین‌های بلااستفاده فضای سبز و پارک شوند
زمین‌های بلااستفاده حتی دارای مالک شخصی اگر در بازه زمانی خاصی تعیین تکلیف نشدند تبدیل به فضای سبز و پارک شوند تا هم از تجمع زباله و اراذل و اوباش در آنها جلوگیری شود هم سرسبزی و فضای سبز ایجاد شده مورد استفاده شهروندان قرار گیرد و چهره زشت آن بخش شهری از بین برود.
میرزایی از تهران 

خیرین به ساخت درمانگاه‌های خیریه اقدام کنند
خیرین نیک‌اندیش که در کار ساختن مسجد، مدرسه، حسینیه و... هستند نگاهی هم به ساخت درمانگاه‌های خیریه داشته باشند تا مردم بتوانند از خدمات پزشکی با قیمت ارزان‌تر بهره‌مند شوند. ورود خیرین به این حوزه منجر به خیر دنیا و آخرت است.
مسعودی از کرمان

با کسانی که ارز ترجیحی را زمینگیر کردند برخورد شود
ارز ترجیحی قطعا به‌دلیل نبود نظارت‌ها به اینجا رسیده است و اینگونه که می‌گویند علت حذف این ارز افرادی است که از آن سوءاستفاده می‌کردند. شناسایی و معرفی این افراد به جامعه و حکم متناسب با جرم آنها شاید بتواند آرامبخش جامعه‌ای باشد که از این ناحیه آسیب فراوان دیده است.
رضاپور از تهران

پیام
دریچه‌های فاضلاب «بزرگراه همت» دردسرساز شده است

ورودی بزرگراه همت غرب به اتوبان حقانی، چند دریچه فاضلاب دارد که به‌دلیل جانمایی نامناسب، موجب آسیب به‌خودروها می‌شود. لطفا نسبت به اصلاح آن اقدام کنید.
خامسی از تهران

یارانه‌ام را واریز و دوباره برداشت کردند
در همان شبی که برای اغلب مردم یارانه واریز شد برای من و همسرم مبلغ 600هزار تومان واریز شد و ساعتی بعد همان مبلغ دوباره از حسابم کسر شد. یعنی کاری به این عظمت و وسعت باید چنین داستان‌هایی داشته باشد.
کاظمی از رودبار

این خبر را به اشتراک بگذارید