• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
پنج شنبه 22 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160406
+
-

نکته بازی/ واقعا زحمت شد

بالاخره یک خبر از لژیونر مفقود شده فوتبال ایران یعنی کاوه رضایی رسید. البته اشتباه نکنید؛ این خبر در مورد درخشش یا گلزنی و قهرمانی او نیست، بلکه مربوط می‌شود به اطلاعیه دوخطی باشگاه لوون بلژیک در مورد جدایی کاوه از این تیم! رضایی امسال به این تیم عجیب و غریب در میانه‌های جدول لیگ بلژیک پیوست و هرگز هم عملکرد خوبی در این تیم ارائه نداد. او طی 13بازی برای لوون هیچ گلی به ثمر نرساند و تنها یک پاس گل داد که واقعا باعث زحمت بود! کاوه رضایی 4 سال پیش بعد از سپری کردن یک فصل بسیار موفق در استقلال راهی اروپا شد تا به ترکیب اصلی تیم ملی برسد. او اما در رسیدن به این هدف ناکام بود و حالا ممکن است به فوتبال ایران برگردد.

درست عین سریال پژمان!
انتصاب محمد محمدی به‌عنوان مدیر ورزشی باشگاه پرسپولیس همچنان ترکش‌های خاص خودش را دارد و گروهی از هواداران نسبت به او موضع منفی دارند. دلیلش هم این است که محمدی پیش از بازنشستگی مدتی در استقلال بازی کرده است. پرسپولیسی‌ها می‌گویند مگر قحطی پیشکسوت است که سراغ یک استقلالی رفته‌اید؟ از قضا بهروز رهبری‌فرد، مدافع جنجالی دهه70 قرمزها هم همین ادعا را تکرار کرده است. یورش او به محمد محمدی، بیش از هر چیز دیگری یادآور داستان‌های سریال پژمان است. رهبری‌فرد و محمدی آنجا با جمشیدی همبازی بودند و مدام به پروپای هم می‌پیچیدند. رهبری‌فرد دائم محمدی را به استقلالی بودن متهم می‌کرد و اجازه اظهارنظر در مورد پرسپولیس را به او نمی‌داد. حالا به‌نظر می‌رسد قصه‌های پژمان در دنیای واقعی در حال تکرار است!

زیر تیغ رفتی، ولی حالا چرا؟
بالاخره گره کور عیسی آل‌کثیر باز شد و این بازیکن رضایت داد پای مصدومش را به تیغ جراحان بسپارد. نوع برخورد عیسی با آسیب‌دیدگی‌اش، یکی از عجیب‌ترین نمونه‌ها در سراسر جهان بود. درحالی‌که پزشکان تأکید می‌کردند او باید جراحی کند و راه دیگری برای خلاصی از شر مصدومیت ندارد، این بازیکن برای خودش تمرین می‌کرد و مصر بود که مشکلی برای حضور در میادین ندارد. با این حال یحیی گل‌محمدی آنقدر به او بازی نداد که آل‌کثیر مجاب شد جراحی کند. این وسط او فقط 4 ماه زمان ارزشمند را از دست داد؛ فرصتی طلایی که می‌توانست بازگشت عیسی به میادین را جلو بیندازد. حالا اما او در خوش‌بینانه‌ترین شرایط بعد از جام‌جهانی می‌تواند به میدان برود. هیچ‌کس هم نفهمید عیسی چرا این معامله را با خودش کرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید