• یکشنبه 7 مرداد 1403
  • الأحَد 21 محرم 1446
  • 2024 Jul 28
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160246
+
-

دستور اژه‌ای درباره معلمان وکارگران پرونده‌دار

رئیس قوه قضاییه درجلسه شورای‌عالی این قوه موضوع اقناع افکارعمومی پیرامون هرگونه اقدام اقتصادی مرتبط با معیشت مردم را از ضروریات دانست و ادامه ‌داد: دولت در راستای اقناع افکار عمومی برای پیشبرد برنامه‌های اقتصادی خود اقدامات مختلفی انجام داده‌ است؛ باید همگی توجه داشته باشیم که هرگونه بی‌توجهی به مقوله اقناع افکارعمومی و ناشیگری دراین قضیه، زمینه‌ساز سوءاستفاده بدخواهان و دشمنان خواهد شد.
براساس گزارش میزان، غلامحسین محسنی اژه‌ای در بخش دیگری از این جلسه، از مسئولان ذیربط قضایی خواست چنانچه طی ماه‌ها و هفته‌های اخیر برای افرادی از 2‌قشر زحمتکش معلمان و کارگران در اثر «غفلت» آنها، پرونده قضایی تشکیل شده، نهایت مساعدت را به‌عمل آورند.
محسنی‌اژه‌ای با بیان اینکه مردم به لحاظ مسائل معیشتی با مشکلاتی مواجهند و نباید اینگونه تلقی شود که هر فردی نقد و اعتراضی می‌کند، بدخواه است، گفت: باید برای کمک به دولت برای پیشبرد برنامه‌های اقتصادی و بهبود معیشت مردم تلاش و از هر اقدامی که آب به آسیاب دشمن می‌ریزد پرهیز کنیم. وی همچنین با اشاره به جایگاه ارزشمند 2قشر معلم و کارگر در جامعه ما اضافه‌ کرد: باید برای رفع مشکلات معیشتی معلمان و کارگران تلاش همه‌جانبه داشته باشیم. در عین حال باید توجه کنیم شیاطین در صف دلسوزان فعال در 2‌قشر زحمتکش معلم و کارگر رخنه نکنند، چراکه رخنه آنها نه‌تنها به حل مشکلات معلمان و کارگران نمی‌انجامد، بلکه مشکلات آنها را پیچیده‌تر می‌کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید