• چهار شنبه 12 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 22 شوال 1445
  • 2024 May 01
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160171
+
-

پل‌های مکانیزه تا پایان خرداد روشن می‌شوند

خبر
پل‌های مکانیزه تا پایان خرداد روشن می‌شوند

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از ساماندهی پل‌های مکانیزه عابرپیاده تا پایان خرداد خبر داد و گفت که اکنون فقط 36درصد پل‌ها خراب و غیرفعال هستند.
به گزارش همشهری، از ابتدای امسال نگهداشت، ساماندهی و راه‌اندازی پل‌های مکانیزه عابرپیاده به سازمان زیباسازی شهر تهران واگذار شد و به‌گفته مدیرعامل این سازمان ایجاد شرایط عبور و مرور ایمن، کم‌خطر و همراه با آرامش در دستور کار قرار گرفت و بلافاصله عملیات ساماندهی پل‌ها شروع شد. رضا صیادی به همشهری گفت که حدود 501یونیت به سازمان زیباسازی تحویل داده شد که 53درصد پل‌ها فعال و 47درصد خاموش بودند.
او در ادامه تأکید کرد: «از 53درصد پل‌های روشن هم 43درصد غیرایمن و تنها 10درصد ایمن بودند که برای رفاه بیشتر شهروندان، پل‌های ناایمن هم تا زمان ایمن‌سازی خاموش شدند.» حدود 45روز از آغاز ساماندهی پل‌های مکانیزه عابرپیاده می‌گذرد و به‌گفته صیادی اکنون حدود 64درصد پل‌های مکانیزه فعال شده‌اند.
او ادامه داد: «از پل‌های فعال(64درصد) حدود 4درصد هنوز ایمن‌سازی نشده‌اند و به همین دلیل خاموش هستند اما در اسرع‌وقت پس از رفع خطر فعال می‌شوند.» آنطور که مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران گفته اکنون 36درصد پل‌های مکانیزه عابرپیاده به‌طور کامل غیرفعال و خاموش هستند که تا پایان خرداد تمام پل‌های مکانیزه ساماندهی و فعال می‌شوند.

این خبر را به اشتراک بگذارید