• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
سه شنبه 20 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160163
+
-

نقل‌قول‌خبر/عزت‌الله ضربی/مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر اردبیل


۲۰خانه هلال با هدف آموزش خدمات امدادی و نجات به روستاییان و به مناسبت هفته هلال‌احمر در مناطق روستایی اردبیل افتتاح خواهد شد. هم‌اکنون ۱۹۸خانه هلال در مناطق روستایی استان فعال است که به همراه خانه‌های هلال جدید آموزش خدمات امدادی و نجات به روستاییان را برعهده دارند.

رضا ثقتی  / رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان

امسال به دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کنگره میرزا کوچک‌خان در استان برگزار می‌شود، اما جای نمایش فیلم‌های سینمایی فاخر در این رویداد به‌دلیل نداشتن سینمای مناسب در استان خالی است. به‌طور کلی وضعیت سینماهای گیلان مطلوب نیست و شرمنده مردم علاقه‌مند به سینما در استان هستیم. سینماهای گیلان نیازمند حمایت سازمان سینمایی هستند و بیشتر آنها به‌دلیل حمایت نشدن از سوی دولت و خلأهای قانونی تعطیل شده‌اند.

مرادعلی تاتار  / فرماندار قصرشیرین

خریداری کالا‌های موردنیاز مردم و خروج آن از مرز موجب افزایش قیمت و کمیاب شدن این کالا‌ها می‌شود؛ از این‌رو هیچ مسافری حق خروج کالا‌های اساسی از مرز را ندارد. با توجه به‌وجود ۲مرز رسمی پرویزخان و خسروی نظارت بر این مرز‌ها باهدف جلوگیری از خروج کالا‌های اساسی مردم یک اولویت است. این ممنوعیت شامل کالا‌های اساسی مانند برنج، گوشت، مرغ، قندوشکر و دیگر کالا‌های ضروری و اساسی است.

این خبر را به اشتراک بگذارید