• چهار شنبه 19 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 29 شوال 1445
  • 2024 May 08
دو شنبه 19 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 160097
+
-

عدد خبر/۱۸۶‌ درصد

معاونت هماهنگی و امور مناطق تهران اعلام کرد؛ افزایش ۱۸۶درصدی اعتبار مناطق کم‌برخوردار پایتخت، افتتاح ۳۰۰پروژه شهری و ۴۴پروژه شاخص در مناطق ۲۲گانه، راه‌اندازی سامانه شناسنامه‌دار کردن مناطق و نواحی، اجرای طرح تحول نگهداشت شهر در ۳۴۷محله شهر و انعقاد توافقنامه با ستاد کل نیروهای مسلح از مهم‌ترین اقدامات این معاونت از ابتدای دوره اخیر مدیریت شهری تاکنون بوده ‌است.

8 محصول 
8محصول پرمصرف در هفته اخیر بین 200 تا 8هزار تومان در میادین میوه و تره بار شهرداری تهران کاهش قیمت داشته اند. قیمت‌ خربزه، خیار گلخانه‌ای، خیار کوتاه و هندوانه کاهش داشته است و براساس آخرین نرخنامه این سازمان، گوجه سبز با قیمت هر کیلوگرم 48هزار تومان و خیار کوتاه با قیمت هر کیلوگرم 9300تومان به‌ترتیب با بیشترین و کمترین کاهش قیمت در میادین میوه و تره بار پایتخت عرضه می‌شوند.

2000 اتوبوس 
 وزارت کشور قرارداد تأمین 2000 دستگاه اتوبوس را با یک خودروساز داخلی در اواخر سال گذشته منعقد کرد. به گفته  مهدی جمالی نژاد، رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در این طرح، ۸۰ درصد هزینه تأمین اتوبوس‌ها بر عهده دولت و ۲۰درصد آن برعهده شهرداری ها خواهد بود. مرحله اول اجرایی شدن این قرارداد با تحویل ۴۰ دستگاه اتوبوس به ۱۱ شهرداری کشور به زودی عملیاتی می شود. 


 

این خبر را به اشتراک بگذارید