• شنبه 6 مرداد 1403
  • السَّبْت 20 محرم 1446
  • 2024 Jul 27
یکشنبه 18 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159961
+
-

آماربازی

8.15
گادوین منشا با زدن یکی از زیباترین گل‌های هفته و کسب نمره 8.15بهترین بازیکن هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر شد. این مهاجم آفریقایی که هم‌اکنون آقای گل لیگ است پیش از این هم 3بار در تیم منتخب هفته قرار گرفته بود اما نخستین بار است که به‌عنوان بهترین بازیکن هفته از نگاه متریکا برگزیده می‌شود. او این هفته در بازی با فجرسپاسی نخستین پاس گل فصلش را داد و در ادامه یکی از زیباترین گل‌هایش را هم با شوتی از راه دور به ثمر رساند. علاوه بر اینها، منشا با ۳پاس کلیدی و ۳شوت در چارچوب هم دروازه حریف را تهدید کرد. او حالا با 13گل صدرنشین جدول گلزن‌ها است.

7.30
علیرضا حقیقی در بازی با آلومینیوم نمره 7.30 گرفت و یک‌بار دیگر به‌عنوان بهترین دروازه‌بان هفته برگزیده شد. در بازی حساس و پرحاشیه آلومینیوم و نساجی که حکم بازی انتقامی فینال جام حذفی را داشت، اراکی‌ها تمام تلاش خودشان را برای شکست نساجی انجام دادند اما حقیقی به درخشش هفته‌های اخیرش ادامه داد و با 3مهار موفق و 5بازیابی توپ موفق به کلین‌شیت شد. جالب اینکه آلومینیوم در این بازی 23شوت زد اما فقط 3شوت این تیم داخل چارچوب بود. حقیقی بعد از بازی با استقلال در هفته بیستم هم از نگاه متریکا بهترین گلر هفته شده بود و این هفته برای دومین بار این عنوان را تکرار کرد.

7.02
در تیم منتخب این هفته، پرسپولیس، سپاهان و مس رفسنجان هر کدام 2نماینده داشتند و 5نماینده دیگر هم بین 5تیم مختلف تقسیم شد. 2گلزن پرسپولیس در برد 2 بر صفر مقابل پیکان به تیم منتخب رسیدند و جالب این بود که حامد پاکدل با وجود دقایق کم بازی‌اش در این فصل برای سومین بار بود که به تیم منتخب رسید. امید نورافکن و محمدرضا حسینی هم سپاهانی‌های تیم منتخب هفته بودند. از مس رفسنجان گادوین منشا و مهرداد رضایی به تیم منتخب رسیدند و از نساجی هم علیرضا حقیقی درون دروازه تیم منتخب هفته قرار گرفت. 4بازیکن دیگر گلزن‌های 4تیم مختلف بودند؛ محمد دانشگر (استقلال)، فرزاد جعفری (هوادار)، پاتوسی (فولاد) و مهدی هاشمی‌نژاد (نفت مسجدسلیمان). کمترین نمره را در بین منتخب‌های این هفته امید نورافکن داشت که با نمره نه‌چندان خوب 7.02 بهترین دفاع چپ هفته شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید