• یکشنبه 30 اردیبهشت 1403
  • الأحَد 11 ذی القعده 1445
  • 2024 May 19
شنبه 10 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159640
+
-

پیامک/طرح زوج و فرد در همه کشور دائمی شود

تولید بی‌رویه خودرو و حمل‌ونقل ضعیف عمومی و مقداری هم چشم‌و‌هم‌چشمی و راحت‌طلبی باعث شده همه مردم در شهرها و روستاها خودرو داشته باشند و بسیاری از خانواده‌ها هم چند خودرو دارند در نتیجه در دورترین روستاها و شهرها هم ترافیک دیده می‌شود تا چه رسد به کلانشهرها و تهران. لطفا مسئولان برای کاهش ترافیک در کل کشور طرح زوج و فرد دائمی در همه کشور اجرا کنند. در این صورت قطعا از میزان ترددها و ترافیک کاسته خواهد شد.
کفایتی از بردسکن خراسان‌رضوی

قانون تسهیل مجوز کسب‌وکار سریع‌تر اجرایی شود
اجرای قانون تسهیل مجوز کسب‌وکار که با شعار سال مطابقت دارد با حمایت‌های مربوطه به‌نحو احسن سریع‌تر اجرایی شود تا افراد منتظر مجوز زودتر به چرخه کسب‌وکار و تولید بپیوندند.
پورحسین از تهران 

اهانت به ساحت کتاب مقدس مسلمانان هیچ توجیهی ندارد
اهانت به ساحت کتاب مقدس مسلمانان و دیگر ادیان هیچ توجیهی ندارد. مثل این است که انسان با اعضا و جوارحش هر کاری که دلش می‌خواهد بکند و بعد هم بگوید من نبودم. باید با توهین‌کنندگان به ادیان الهی برخورد جدی شود.
مقدسی از مشهد

تغییر کاربری بدون اخذ مجوز جرم‌انگاری سنگین شود
موضوع تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی و باغی یا منابع طبیعی سال‌هاست هر از چند گاهی مطرح می‌شود و بعد از برخورد با متخلفان احیانا یا تغییر کاربری تأیید می‌شود یا با اخذ جریمه موضوع حل می‌شود و در مواردی نیز با تخریب بنا جریان فیصله می‌یابد که هیچ‌کدام اصولی نیست و بهترین کار جرم‌انگاری تغییر کاربری زمین‌هاست. اگر هم به هر دلیل قرار است کاربری زمینی تغییر یابد حتما با ظرافت و سختگیری بسیار باشد.
حسابی از شهرستان آستارا
 

این خبر را به اشتراک بگذارید