• سه شنبه 18 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 28 شوال 1445
  • 2024 May 07
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159036
+
-

سقوط مرگبار سارق مدرسه

داخلی
سقوط مرگبار سارق مدرسه

دزد مدرسه قدیمی مشهد وقتی پلیس را در یک قدمی خود دید تصمیم گرفت با یک شیلنگ قدیمی و کهنه خودش را از پشت‌بام به حیاط برساند اما قربانی حادثه هولناکی شد.
به‌گزارش همشهری، بعدازظهر پنجشنبه به قاضی صادق صفری، بازپرس ویژه قتل مشهد خبر رسید که سارقی بر اثر سقوط از بلندی جانش را از دست داده است. محل حادثه مدرسه‌ای قدیمی و متروکه در یکی از خیابان‌های بلوار فرهنگ مشهد بود و بازپرس جنایی به همراه تیمی از کارآگاهان راهی آنجا شدند.
ساختمان مدرسه بزرگ و دارای حیاطی وسیع بود؛ ساختمانی حدودا 3طبقه که روزگاری میزبان دانش‌آموزان زیادی بود اما حالا مدت‌ها می‌شد که متروکه مانده  و کسی به آنجا رفت‌وآمد نداشت.
در گوشه‌ حیاط و کنار دیوار جسد بی‌جان مردی به چشم می‌خورد که روی زمین افتاده بود. او از پشت بام به پایین سقوط کرده و جان باخته بود. بالای دیوار و روی نرده‌ها نیز کیسه‌ای گیر کرده بود که به‌گفته مأموران پلیس، متعلق به متوفی بود.
در ادامه و در جریان تحقیقات اولیه مشخص شد که دقایقی قبل از حادثه، ساکنان محل متوجه مردی شده بودند که خودش را به داخل مدرسه متروکه رسانده و در حال سرقت از آنجاست. به‌گفته همسایه‌ها، مرد جوان کیسه‌‌ای در دست داشت و لوازمی که ممکن بود خریدار داشته باشد را از در کنتور گرفته تا دیگر وسایل فلزی سرقت می‌کرد و داخل کیسه‌اش می‌گذاشت.
ماموران پلیس به محض دریافت این گزارش، راهی مدرسه متروکه شدند. آنها وقتی به محل رسیدند که سارق هنوز داخل مدرسه بود. مأموران برای دستگیری او وارد مدرسه شدند اما سارق که متوجه آنها شده بود دوان دوان از پله‌ها بالا رفت و خودش را به پشت‌بام رساند. مأموران برای دستگیری او از پله‌ها بالا رفتند. آنها به طبقه دوم رسیده بودند که اتفاقی هولناک رخ داد. سارق که پلیس را در یک قدمی خود می‌دید، با دیدن شیلنگی کهنه و فرسوده آن را برداشت و به گوشه‌ای وصل کرد و تصمیم گرفت از آن به‌عنوان طناب استفاده کند تا خودش را به حیاط برساند و فرار کند. او سپس گونی پر از لوازم مسروقه را در یک دست گرفت و با دست دیگر تلاش کرد خود را از شیلنگ آویزان کند و به حیاط برسد اما همان لحظه به داخل حیاط سقوط کرد و در دم جان داد.
با این اطلاعات، قاضی صفری دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. تحقیقات پلیسی برای شناسایی هویت متوفی و سوابق کیفری او ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید