چند روز پیش برای پسرم بستنی لیوانی برند معروف و پرتبلیغات را خریدم. وقتی بستنی تمام شد کف ظرف آن یک آرم بود که نمیدانم مربوط به کفش و یا کیف و... بود و بسیار هم کثیف بود! از این موضوع فیلمبرداری کردم و با واحد شکایات کارخانه هم تماس گرفتم که متأسفانه پاسخگو نبودند. بهعنوان یک شهروند مسئولیت خود دانستم که موضوع را از طریق رسانه به اطلاع مردم و مسئولان برسانم.
شهروندی از تهران
باجههای پاسخگویی در بانکها افزایش پیدا کنند
من به واسطه شغلم بهطور مرتب با بانکهای مختلف سروکار دارم. متأسفانه از چندین باجهای که در هر یک از شعب بانکها وجود دارد، یک و یا نهایتأ 2تا از باجهها مسئول پاسخگویی به مشتریان و مراجعان هستند و همین موضوع علاوه بر اتلاف وقت، مشتری را کلافه و خسته میکند. اعتراض حضوری هم کارساز نیست. از مسئولان و روسای ذیربط درخواست دارم تا تعداد باجههای پاسخگو را افزایش دهند.
کلهر از تهران
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب :
159032
+
-
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به روزنامه همشهری می باشد . ذکر مطالب با درج منبع مجاز است .
Copyright 2021 . All Rights Reserved