• یکشنبه 11 شهریور 1403
  • الأحَد 26 صفر 1446
  • 2024 Sep 01
یکشنبه 4 اردیبهشت 1401
کد مطلب : 159031
+
-

عدد خبر/165 هزار

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی اعلام کرد ۱۶۵هزار و ۶۹۳خانوار در ۴۷شهر آذربایجان غربی برای نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند. به‌گفته سیدمحسن حمزه‌لو، متقاضیانی که درخواست آنها تأیید شده ١۵روز فرصت دارند حساب خود را افتتاح و وجه لازم را واریز کنند. میزان واریزی وجه اولیه متقاضیان در طرح نهضت ملی مسکن‌ ۴۰میلیون تومان تعیین شده است که پس از آن بلافاصله عملیات اجرایی پروژه‌ها و پرداخت کمک تسهیلات آغاز می‌شود.

۲۱۰  تن ‌
همزمان با فصل برداشت گل‌محمدی ۲۱۰تن محصول از گلستان‌های شهرستان داورزن در غرب خراسان رضوی برداشت شد که حدود ۲۵تن بیشتر از سال گذشته است. به‌گفته علیرضا دلبری، مدیر جهادکشاورزی شهرستان داورزن سطح زیرکشت گل‌محمدی در شهرستان داورزن ۶۶هکتار بود که امسال به‌طور میانگین بیش از 3تن گل از هر هکتار آن برداشت شد.‌

59 زندانی
با همت محسن چاووشی، خواننده مطرح کشورمان و کمک هواداران او 59زندانی جرایم غیرعمد در استان اردبیل آزاد شدند. به‌گفته کریم‌الله محبوبی، مدیر ستاد دیه استان اردبیل، این زندانیان جرایم غیرعمد در 4مرحله در سال گذشته و امسال آزاد شده‌اند. برای آزادی این زندانیان 57میلیارد ریال منابع نیاز بود که بخشی از این منابع از طریق هواداران خواننده محبوب ایرانی تأمین شده است.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید