• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 22 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15768
+
-

آلزایمر در پرسپولیس

از رامین تا عالیشاه فراموش شدند

آلزایمر در پرسپولیس

پرسپولیس با برانکو توانست درنهایت دومین قهرمانی پیاپی خود را جشن بگیرد. سرخپوشان بعد از حضور سرمربی کروات خود در 3سال گذشته توانستند به قدرت اول فوتبال ایران تبدیل شوند. مسئولان باشگاه پرسپولیس اما روز چهارشنبه و پیش از دیدار برگشت برابر الجزیره مراسم جشن قهرمانی این فصل خود را برگزار کرد. 
   عالیشاه کجاست؟
در حاشیه این مراسم مسئولان باشگاه پرسپولیس نام تک‌تک بازیکنان برای گرفتن جوایز قهرمانی را اعلام کردند اما در اقدامی عجیب نام امیدعالیشاه کاملا فراموش شد تا پس از یادآوری به مسئولان باشگاه کاپیتان سوم سرخپوشان آخرین نفر و پس از روی سن رفتن بازیکنان رده سنی امید اعلام شود که این مساله تعجب حضار را درپی داشت. این در حالی است که خیلی‌ها منتظر بودند این بازیکن بعد از سیدجلال حسینی و حسنی ماهینی به‌عنوان سومین نفر روی سن برود اما این اتفاق رخ نداد جالب‌تر اینکه عالیشاه پس از رفتن روی سن و به‌دلیل اینکه جایزه‌ای برای او در نظر گرفته نشده بود هدیه بشار رسن را دریافت کرد که البته این هدیه تنها یک لوح بود و خبری از سکه‌های درنظر گرفته شده برای بازیکنان هم برای عالیشاه نبود.
   فراموش شدگان
به نظر می‌رسد در باشگاه پرسپولیس فراموش شدن بازیکنان تیم اگر حتی یک بازی انجام نداده باشند به یک اپیدمی تبدیل شده است. این اتفاقی است که در 3سال گذشته بارها از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس رخ داده است. فصل قبل و در شرایطی که رامین رضائیان در نیم فصل اول و حتی در اواسط نیم‌فصل دوم یکی از مهمترین بازیکنان پرسپولیس بود اما اختلاف با برانکو باعث شد تا رامین از پرسپولیس جدا شود و جالب اینکه همان فصل پرسپولیس قهرمان شد اما در جشن قهرمانی هیچ خبری از رامین نبود و انگار که این بازیکن هرگز در پرسپولیس بازی نمی کرده است. اما رامین رضائیان تنها بازیکنی نبود که در جشن قهرمانی سال گذشته فراموش شد و احمد نوراللهی و خود عالیشاه که در نیم فصل دوم راهی خدمت سربازی شدند هم در جشن قهرمانی کاملا فراموش شدند اما در هر حال به نظر می‌رسد در پرسپولیس همه باید مراقب باشند تا برای حتی یک روز هم غیبت نکنند تا در صورت قهرمانی نامشان فراموش نشود.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید