• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
شنبه 22 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15763
+
-

تمرین تیم‌ملی همچنان با 4بازیکن

تمرینات تیم‌ملی فوتبال ایران روزگذشته در نوبت صبح و بعدازظهر در زمین تمرین پژوهشگاه نفت برگزار شد و ملی‌پوشان به مرور تمرینات تاکتیکی و تکنیکی پرداختند. البته تمرینات همچنان با حضور 4بازیکن برگزار می‌شود. همین موضوع باعث شده کی‌روش به مانند همیشه قبراق و سرحال نباشد. حاضرین در تمرین که به روحیات کی‌روش آشنایی دارند این موضوع را تصدیق می‌کنند. در این تمرین که از ساعت10 برگزار شد قلی‌زاده، خانزاده، ترابی و کریمی حاضر بودند آنها در ابتدا با بازی آقا وسط و کری‌های معمول در این بخش از تمرین به گرم کردن زیر‌نظر میکو از مربیان بدنساز پرداختند. 
   کی‌روش پیگیر وضعیت کریمی 
علی کریمی هافبک تیم سپاهان از جمله بازیکنان تیم‌ملی که با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند، او در تمرینات صبح دیروز تیم‌ملی در بخش‌های از تمرینات ابتدایی تیم‌ملی همراه سایر ملی‌پوشان به تمرین پرداخت اما در اواسط تمرین احساس درد از ناحیه آسیب دیده‌اش باعث شد تمرینات گروهی را رها کرده و زیرنظر پزشکان تمرین کند.
   کارهای تاکتیکی با 4بازیکن
با وجود اینکه انجام تمرینات تاکتیکی با حضور 4بازیکن سخت است اما مربیان تیم‌ملی برای همین 4بازیکن هم یکسری تمرینات تاکتیکی در گروه‌های 4نفره درنظر گرفته اند تا آنها را برای حضور در تمرینات گروهی که در هفته آینده با حضور ملی‌پوشان بیشتر برگزار خواهد شد آماده کنند. نکته حائز اهمیت اینکه صبح دیروز کی‌روش جدی‌تر از روزهای قبل تمرینات را زیرنظر داشتند و بارها در خلل تمرین نکاتی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد. به نوعی که می‌توان گفت کی‌روش هم وارد گود شد. تمرینات تیم‌ملی در 35 روزمانده تا بازی‌های تیم‌ملی در جام‌جهانی هر روز جدی‌تر می‌شود.
   وقتی اوسیانو همه کاره می‌شود
کارلوس کی‌روش بخشی از تمرین را به عهده اوسیانو دستیار اول خود سپرد تا او به‌همراه سایر اعضای کادرفنی تمرینات را برگزار کنند. در دقایقی هم که تمرینات تیم‌ملی زیر نظر اوسیانو و سایر مربیان تیم‌ملی برگزار می‌شد کی‌روش هم جلسه سرپایی را با مهدی خراطی مدیر دپارتمان تیم‌ملی برگزار کرد. از لحن کی‌روش مشخص بود که او از برخی مسایل پیرامونی تیم‌ملی گلایه دارد. تیم‌ملی در حاضر خود را برای بازی دوستانه با ازبکستان آماده می‌کند. کی‌روش در تمرینات چند روز قبل هم نشستی با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون داشت. 
   لژیونرها از اواخر هفته جاری اضافه می‌شوندبا اتمام مسابقات اکثر باشگاه‌های اروپایی بازیکنان لژیونر تیم‌ملی اینروزها به دستور کارلوس کی‌روش به استراحت چند روزه می‌پردازند و از اواخر هفته جاری به‌جمع ملی‌پوشان اضافه خواهند شد.

این خبر را به اشتراک بگذارید