• جمعه 6 مهر 1403
  • الْجُمْعَة 23 ربیع الاول 1446
  • 2024 Sep 27
چهار شنبه 25 اسفند 1400
کد مطلب : 156754
لینک کوتاه : newspaper.hamshahrionline.ir/v2EXM
+
-

بازگشایی‌مشروط ‌ جاده چالوس

خبر کوتاه
بازگشایی‌مشروط ‌ جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از بازگشایی خط جنوبی جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد و گفت: تردد از جنوب به سمت شمال در این جاده بلامانع است.
به گزارش ایرنا، رضا گودرزی اظهار کرد: جاده کرج - چالوس که در تاریخ ۲۱ اسفند ماه جاری به‌علت ریزش کوه و رانش زمین در حوزه استان مازندران بسته شده بود که بر همین اساس تردد خودروها از میدان امیر کبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت استان مازندران ممنوع شد.
وی گفت: زمان بازگشایی کامل محور این محور متعاقبا اعلام می‌شود.‌جاده کرج - چالوس ۱۶۰ کیلومتر طول دارد که نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است.‌

حجم بار سنگین در محور سوادکوه
همچنین به گفته رئیس پلیس راه مازندران‌ با اشاره به حجم بار سنگین در محور سوادکوه، گفت: گردنه این محور به‌دلیل بارش باران به‌صورت لغزنده بوده که باید در تردد احتیاط شود.
یدالله جهان‌تاب با هشدار نسبت به احتمال ریزش و رانش، افزود: پرهیز از توقف‌های غیرضروری در ارتفاعات و محورهای کوهستانی توصیه می‌شود.
جهان‌تاب با اعلام اینکه طرح نوروزی از امروز با حضور دستگاه‌های امداد شروع شده است، اظهار کرد:  این طرح با هدف تسهیل در  عبور و مرور و نظم و انضباط ترافیکی تا پایان طرح نوروزی ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۱  ادامه دارد.‌

این خبر را به اشتراک بگذارید