• چهار شنبه 26 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 7 ذی القعده 1445
  • 2024 May 15
شنبه 22 اردیبهشت 1397
کد مطلب : 15671
+
-

ریزنویس

    وحیدرضا محمدی، شهردار منطقه 15تهران: با همکاری و مشارکت کسبه و شورایاران، 20متری افسریه محور نمونه جنوب شرق شهر تهران خواهد شد. گره ترافیکی افسریه باید باز شود و در حال رایزنی برای امکان استفاده از ظرفیت مترو در محله افسریه هستیم. (شهرنوشت)

   پلیس راهور تهران بزرگ طرح برخورد با تخلفات ساکن، صحبت با تلفن همراه و تجاوز به گذرگاه عابر پیاده را اجرا کرد. طبق اعلام پلیس راهور، اعمال قانون در رابطه با تخلفات تلفن همراه و تجاوز به گذرگاه نسبت به سال قبل نیز بیش از ۱۲۰ درصد رشدداشته است. در این مدت تعداد خودروهایی که به‌علت نقص فنی و دودزا بودن مورد اعمال قانون قرار گرفته‌اند نیز نسبت به سال قبل بیش از ۱۰۰ درصد افزایش داشته است. (ایسنا)

   مهدی دوزندگان، کارشناس مکانیک: بررسی‌های صورت گرفته نشان داده است که در آزمون معاینه فنی برتر 60درصد از خودروهای داخلی و بیش از 50درصد خودروهای خارجی به‌دلیل موفق نشدن در آزمون آلایندگی مردود می‌شوند. (شهرنوشت)

    صدرالدین علی پور، رئیس مرکز محیط‌زیست شهرداری تهران: پروژه غنی‌سازی‌ شبکه پایش آلودگی هوا و صدا با استفاده از حسگرهای متحرک به‌صورت پایلوت برای نخستین بار در منطقه ۲ شهرداری تهران اجرا می‌شود. (مهر)

    زهرا آیت‌اللهی، رئیس شورای فرهنگی اجتماعی زنان شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دیدار با سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران پیشنهاد برنامه‌ر یزی برای افزایش ازدواج و موالید از سوی شهرداری را ارائه کرد. (ایسنا)

    محمد صادق حسنی، سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران: ساعت فعالیت مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران همزمان با آغاز‌ماه رمضان تغییر می‌کند. در‌ماه رمضان کلاس‌های آموزشی دختران زیر ۹ سال و پسران زیر ۱۵ سال در 2سانس ۱۶:۳۰ تا ۱۸ و ۱۸:۳۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :