• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
سه شنبه 24 اسفند 1400
کد مطلب : 156663
+
-

بازگشت به آینده

مسی آینده‌ای در پاریس ندارد و بعد از هو شدن توسط هواداران برای بازگشت به بارسلون بی‌تابی می‌کند

یکشنبه بعدازظهر هم نیمار هم مسی در پاریس هو شدند. با اینکه پاری‌سن‌ژرمن بوردو را 3 بر صفر برد اما هواداران از عملکرد این دو ستاره فوق گران‌قیمت ناراضی و عصبانی بودند. این یعنی دوران کوتاه مسی در پاریس به‌زودی به پایان می‌رسد. جرارد رومرو که خبرنگار موثقی در اخبار نقل‌وانتقالاتی است اعلام کرده که در روزهای آینده اخبار تازه‌ای درباره پروژه بازگشت او به بارسلونا پخش خواهد شد. به ادعای او پدر مسی چند روز پیش با مدیریت بارسلونا تماس گرفته تا موضوع بازگشت مسی را بررسی کند.
او که در این فصل تنها 2‌بار در لیگ موفق به گلزنی شده، در این بازی یک ضربه به دیرک دروازه زد و با اینکه عملکرد خوبی نداشت، با تنها 79لمس توپ و 2‌پاس کلیدی برای اینکه از دلش در بیاید، همه سایت‌ها نمره بالایی به او دادند، حتی بیش از نیمار که در این بازی گل زد. بعد از هو شدن و سوت‌هایی که علیه او زده شد، همه سایت‌ها، خبرنگاران و بازیکنان فوتبال از مسی حمایت کردند و او را از باشگاه پاریسی بزرگ‌تر دانستند. پاری‌سن‌ژرمن با سابقه 53سال عمر می‌توانست یک تیم عالی در فوتبال امروز باشد اما زیاده‌خواهی ناصر الخلیفی و رفتار عجیب او باعث شده خیلی‌ها از این باشگاه نفرت داشته باشند. باشگاه فرانسوی- قطری به هیچ نهادی برای خرج‌هایی که می‌کند پاسخگو نیست. آنها حتی پیشنهاد 200میلیون یورویی برای بازیکنی که یک سال دیگر آزاد و رایگان می‌شود را رد می‌کنند. خلیفی انتظار داشت با نیمار، مسی و امباپه بتواند در این فصل، لیگ قهرمانان را فتح کند اما خود مسی هم از سال2015 رنگ این جام را ندیده و هر سال با بارسلونا و حالا با پی‌اس‌جی کام‌بک خورده. انتظارات از این ستاره آرژانتینی غیرواقعی است.
فابریتزیو رومانو که در اخبار نقل‌وانتقالاتی از رومرو هم معتبرتر است، گفته مسی یک فصل دیگر هم در پاریس خواهد ماند و آنگاه به بازگشت به بارسلون فکر می‌کند، البته اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد. تونی خوان مارتی، دیگر خبرنگار فوتبال هم ادعای رومرو را تکذیب کرده و گفته: «امروز با نزدیکان مسی صحبت کردم و آنها به من گفتند چطور فکر می‌کنی مسی می‌خواهد پاریس را ترک کند! هیچ شانسی برای بازگشت مسی به بارسلونا در این تابستان وجود ندارد.» نیمار جونیور هم که سفری به بارسلون داشته دنبال راهی برای فرار از این مخمصه است اما هم‌اکنون امکان جدایی وجود ندارد و او در قراردادش سه‌قفله شده است.
عملکرد تیم با وجود برد پرگل واقعا خوب نبود و ناواس درون دروازه 5‌مهار داشت. در همان نیمه اول، بخش بزرگی از هواداران در سکوهای پارک‌دوپرنس به محض پا به توپ شدن لیونل مسی و نیمار، آنها را هو کردند. پس از گل دوم نیمار، هواداران حاضر در ورزشگاه به 2 دسته تقسیم شدند؛ گروهی او را تشویق کردند و گروهی به سوت کشیدن و هو کردن ادامه دادند. برخی ستارگان و همبازیان سابق مسی و نیمار به حمایت از او پرداختند. فابرگاس گفت: «فوتبال دیگر هیچ حافظه‌ای ندارد. خجالت‌آور است، همیشه در کنار شما هستم برادرها.» لوییس سوارس هم این‌چنین واکنش نشان داد: «مثل همیشه، فوتبال حافظه ندارد، همیشه در کنارتان هستم.» باشگاه نیوولز اولدبویز آرژانتین که باشگاه دوران کودکی مسی است واکنش تندتری داشت و نوشت: «وقت آن رسیده که سیرک را ترک کنی. در پارک منتظر تو هستیم لئو، نیمار را هم با خودت بیاور، او عاشق جشن گرفتن است». اشرف حکیمی هم در این بازی هو شد. فعلا چون امباپه هنوز به‌طور رسمی اعلام نکرده که در پایان فصل جدا می‌شود، کسی به او کاری ندارد. خصوصا اینکه در همه بازی‌ها گل می‌زند. کیلیان امپا‌په در دقیقه 24‌بازی گل زد تا شمار گل‌ و پاس گل‌های خود در فصل 22-2021 را به عدد25 برساند. او با 15‌گل مشترکا در صدر جدول گلزنان و با 10‌پاس‌گل، مشترکا در صدر جدول بیشترین پاس‌ گل قرار دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید