• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 23 اسفند 1400
کد مطلب : 156515
+
-

گل‌زن/پیکان لبه پرتگاه

هفته‌ گذشته خبر اضافه‌شدن فرشته کریمی به تیم فوتسال زنان پیکان در مرحله‌ یک‌چهارم نهایی رسانه‌ای شد. اما او در دیدار با پویندگان فجر شیراز به میدان نرفت. ظاهرا کریمی بعد از بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی برای تیم سلوی الصباح بازی کرده بود و سازمان لیگ بدون اطلاع از این مشکل، برای او کارت بازی صادر کرد. اگر وکلای باشگاه پیکان به این موضوع پی نمی‌بردند حریفان با توجه به قوانین فیفا می‌توانستند درصورت بازی کردن فرشته کریمی از این تیم شکایت کنند و نتایج را به نفع خودشان تغییر دهند. باز هم فدراسیون و یک بی‌اطلاعی دیگر!

خیز بلند سارا شیربیگی
سارا شیربیگی بازیکنی است که در هر شرایطی بالاترین تأثیرگذاری را برای تیمش دارد. او فصل پیش در تیم فوتسال نماینده مشهد در لیگ برتر حتی گاهی درون دروازه ایستاد و بسیار خوش درخشید. شیربیگی با اینکه این فصل مینیسک زانویش را جراحی کرد و ‌مدتی از بازی و تمرین دور بود و تقریبا نیمی از بازی‌های لیگ را از دست داد، حالا خودش را به کورس برترین گلزنان لیگ رسانده است. رکورددار خانم گلی لیگ فوتسال زنان ایران، هفته دهم تنها ۵گل زده داشت ولی حالا تعداد گل‌ها را به ۱۵ رسانده و با صدر جدول گلزنان فقط ۳گل فاصله دارد.

لیگ منظم!
در برنامه هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال زنان ۶بازی جای گرفته بود اما هر چقدر به روز بازی نزدیک می‌شدیم از تعداد بازی‌های لیگ کاسته می‌شد، تا جایی که نهایتا به ۳بازی رسید! 2 دیدار با نتیجه ۳-صفر انضباطی انجام نشد؛ دیدار ملی‌پوشان شهرکرد و سارگل بوشهر به‌دلیل حذف تیم بوشهری از جدول و دیدار خاتون بم با کیان به‌دلیل انصراف تیم نیشابوری از سفر به بم. دیدار سپاهان و نماینده البرز هم به‌دلیل حضور بازیکنان این دو تیم در مسابقات جوانان کافا معوقه اعلام شد. از 3دیدار باقیمانده که قرار بود پنجشنبه برگزار شود یک‌دیدار با تعویق ۲۴ساعته جمعه انجام شد. این یعنی نهایت نظم در بالاترین سطح فوتبال کشور!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید