• دو شنبه 31 اردیبهشت 1403
  • الإثْنَيْن 12 ذی القعده 1445
  • 2024 May 20
دو شنبه 23 اسفند 1400
کد مطلب : 156487
+
-

تکمیل «اقدام ملی مسکن» اردبیل تا پایان ۱۴۰۲

مدیرکل راه‌وشهرسازی اردبیل گفت: واحدهای طرح اقدام ملی مسکن در استان اردبیل تا پایان سال ۱۴۰۲ تحویل متقاضیان می‌شود.به گزارش فارس، محبوب حیدری اظهار کرد: هم‌اکنون در قالب طرح جهش تولید و اقدام ملی، واحدهای مسکن در استان اردبیل احداث می‌شود که اولویت با تکمیل و واگذاری واحدهای طرح اقدام ملی است.
وی افزود: در قالب این طرح که زمین و منابع اعتباری آن تأمین شده بیش از ۵هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث است که تا پایان سال ۱۴۰۲ این پروژه‌ها به سرانجام خواهد رسید.
مدیرکل راه‌وشهرسازی اردبیل بیان کرد: در قالب این طرح ۱۵۰۰واحد در شهرهای مختلف استان و ۳۵۰۰واحد نیز در شهر اردبیل در حال اجراست که با تأمین زیرساخت‌ها و زمین رایگان به متقاضیان و با تلاش پیمانکاران، پروژه پیشرفت مناسبی را در مناطق مختلف دارد.
حیدری تصریح کرد: هر چند این پروژه با طرح جهش تولید مسکن تلفیق شده و پرداخت تسهیلات بانکی با رقم مناسب انجام می‌شود ولی سعی بر این است تا این طرح هر چه سریع‌تر به سرانجام رسیده و پرونده ساخت و تحویل واحدهای مسکونی به شکل کامل در طرح اقدام ملی مسکن تا ۲ سال آینده به سرانجام برسد.
وی درباره آغاز طرح ملی جهش تولید مسکن نیز گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که امسال انجام شد از سال آینده سعی بر این است تا با تأمین زمین به شکل کامل و طراحی مناسب این پروژه‌ها عملیات ساخت با همت پیمانکاران
 آغاز شود.

این خبر را به اشتراک بگذارید