• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 19 اسفند 1400
کد مطلب : 156161
+
-

‌خبرهای کوتاه/ تکذیب خبر مکاتبه رئیس‌جمهور با‌رهبرمعظم‌انقلاب درباره صداوسیما

محمدمهدی رحیمی، مدیرکل روابط عمومی ریاست‌جمهوری خبر منتشر‌شده مبنی بر مکاتبه رئیس‌جمهور با مقام‌معظم‌رهبری و ابراز گلایه از عملکرد صداوسیما نسبت به دولت را تکذیب کرد. به‌گزارش ایرنا، دیروز شایعاتی مبنی بر نامه‌نگاری سیدابراهیم رئیسی با رهبرمعظم انقلاب درباره عملکرد معاونت سیاسی صداوسیما در مواجهه با اخبار دولت در فضای‌مجازی مطرح شد که مدعی بود پس از بررسی گلایه‌های ۱۰صفحه‌ای رئیس‌جمهور، تصمیم‌هایی برای تغییر رویکرد رسانه ملی دراین خصوص اتخاذ شده‌است.

   وداع با شهدای جنایت اخیر رژیم‌صهیونیستی
مراسم وداع با شهدای جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در سوریه در ستاد معراج شهدای تهران برگزار شد. به‌گزارش فارس، علی بهادری‌جهرمی، سخنگوی دولت با حضور در ستاد معراج شهدا، ضمن وداع با این شهیدان، به خانواده‌های آنان تسلیت گفت.  

   ویرایش نخست «سند تحول دولت» منتشر شد
نخستین ویرایش سند تحول دولت مردمی که با کوشش چندماهه جمعی از نخبگان تنظیم شده، با هدف اعمال نظارت‌های مردمی و برخورداری از دیدگاه‌های اندیشمندان و صاحب‌نظران در ویرایش‌های بعدی، منتشر شد. به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، این سند که پیش از این به اعضای کابینه ابلاغ شده بود، برای ترمیم اساسی در ۳۷حوزه کلان کشور، راهکارهای عملیاتی ارائه کرده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید