• جمعه 14 اردیبهشت 1403
  • الْجُمْعَة 24 شوال 1445
  • 2024 May 03
پنج شنبه 19 اسفند 1400
کد مطلب : 156152
+
-

خبر آخر/ تحریم اتحادیه اروپا علیه 160 فرد روس

اتحادیه اروپا 160 فرد روس و حوزه بانکی بلاروس را در ارتباط با بحران اوکراین تحریم کرد. اتحادیه اروپا روز گذشته بابت درگیری‌ها در اوکراین تحریم‌های جدیدی را علیه روسیه و بلاروس اعمال کرد. به نوشته  خبرگزاری فرانسه، اتحادیه اروپا ۱۴۶ عضو مجلس اعیان پارلمان روسیه و ۱۴ فرد پرنفوذ مرتبط با کاخ کرملین را تحریم کرد.

ساخت ۲ شهر در سواحل مکران
وزیر راه و شهرسازی از ساخت ۲ شهر در سواحل مکران خبر داد و گفت: به‌روزرسانی تجهیزات بنادر کشور در سال آینده در دستور کار قرار دارد.  رستم قاسمی  به اهمیت سیاست‌های راهبردی توسعه کشور اشاره و گفت:  در سال ۱۴۰۱ باید برای به‌روزکردن تجهیزات مورد نیاز در حوزه بنادر فعالیت جدی انجام دهیم. ظرفیت تخلیه و بارگیری 6/7میلیون تن کالا را در کشور داریم.

بیمه عشایر سال آینده رایگان می‌شود
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: با تصویب مجلس، در قانون بودجه سال‌آینده3هزار میلیاردتومان برای بیمه رایگان عشایر اختصاص داده می‌شود. عباس پاپی‌زاده، در نشست با زنان کارآفرین ۱۵ استان عشایری کشور در تهران، یکی از موضوعات مهم در حوزه عشایر را مسئله تامین معیشت و اقتصاد خانوارهای عشایری دانست و افزود: اتکای عشایر برای پیشرفت و رونق اقتصادی باید به خودشان باشد.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی اخراج شد
مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز اعلام کرد: به دنبال کسب نتایج ضعیف، با علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم قطع همکاری کردیم. عبدالرسول فلاح افزود: طی جلسه‌ای که با هیات مدیره داشتیم پس از بررسی با توجه نتایج ضعیف کسب شده با سرمربی باشگاه قطع همکاری کردیم. وی اضافه کرد: مسئولیت  فنی تیم فجر در ادامه مسابقات لیگ برتر به  مهرزاد معدنچی سپرده شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید