• سه شنبه 1 خرداد 1403
  • الثُّلاثَاء 13 ذی القعده 1445
  • 2024 May 21
پنج شنبه 19 اسفند 1400
کد مطلب : 156124
+
-

عدد خبر/۷۶۱ میلیارد

استاندار سمنان با بیان اینکه ۷۶۱میلیارد تومان اعتبار عمرانی سفر رئیس جمهوری به صورت نقدی به استان ابلاغ شده است، گفت: این اعتبار فرصت خوبی را برای اجرای طرح‌ها و توسعه اقتصادی استان مهیا می‌کند. به گزارش مهر، سید محمدرضا هاشمی افزود: دستگاه‌های اجرایی را موظف کرده‌ایم که نسبت به جذب این اعتبار اهتمام داشته باشند وگرنه نمی‌توانیم به درستی به اهدافی که در ستاد برنامه‌ریزی پیش بینی کرده‌ایم دست یابیم.

37.5درصد
رئیس سازمان چای کشور از افزایش قیمت خرید تضمینی برگ سبز چای نسبت به سال گذشته خبر داد. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب جهانساز گفت: خرید تضمینی برگ سبز چای درجه۱ با افزایش ۳۷.۵درصدی نسبت به سال گذشته با قیمت 9200تومان خریداری می‌شود. به‌گفته او، قیمت برگ سبز چای درجه۲ نیز ۴۸درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته و به 7100تومان رسیده است.

۴۸ میلیارد
مدیرکل اداره‌ تعاون،کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: در سال جاری ۴۸میلیارد تومان اعتبار به اشتغال خانگی در استان اختصاص پیدا کرده که تا کنون ۲۲میلیارد تومان آن کارسازی شده است. به گزارش ایسنا، فرزاد پیشکاری گفت: از آخرین جلسه شورای اشتغال استان تاکنون بیش از ۲هزار شغل در سامانه رصد استان ثبت و 8928شغل نیز در سامانه رصد کردستان به ثبت رسیده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید