• پنج شنبه 27 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 8 ذی القعده 1445
  • 2024 May 16
چهار شنبه 18 اسفند 1400
کد مطلب : 156007
+
-

چهره خبر/صدرالدین نیاورانی،نایب‌رئیس اتحادیه ملی محصولات کشاورزی


تاجران ایرانی بعد از سقوط ارزش روبل برای صادرات به روسیه تمایلی ندارند. از آنجا ‌که روس‌ها تحریم ارزی شده‌اند و دلار یا یورویی ندارند که تجارت کنند از این‌رو لازم است که تجار ایرانی برای تصاحب بازار روسیه برنامه‌ریزی بلندمدت کنند. متأسفانه برخی سوءمدیریت‌ها باعث شد که برخی بازارهای خارجی را از دست بدهیم، باید منتظر باشیم با اتمام واردات مواد غذایی از اروپا به روسیه ما جایگزین آنها شویم.

رستم قاسمی ، وزیر راه و شهرسازی

در ایام نوروز که حجم سفر بالاست، حتی تا پایان فرودین‌ماه قیمت‌ها را نباید به هیچ عنوان تغییر داد. لازمه این امر کنترل سامانه‌ها و مذاکره با صاحبان شرکت‌های حمل‌ونقل  است تا در ایام نوروز قیمت‌ها تغییر نکند. تشکیل ستاد نوروزی باید در وزارت راه و شهرسازی اطلاع‌رسانی شود که مردم تخلفات و تغییر قیمت بلیت را گزارش دهند تا برخورد و اصلاح شود. ضروری است تمام دستگاه‌های تابعه این وزارتخانه در حوزه حمل‌ونقل در زمینه  سفرهای نوروزی همکاری حداکثری داشته باشند.

سید احسان خاندوزی ، وزیر اقتصاد و دارایی

واگذاری استقلال و پرسپولیس آغاز یک راه طولانی و فرخنده است. اگر در 5سال آینده در کنار مردمی شدن، ساختار مدیریت این دو باشگاه به سمت شفاف‌تر، حرفه‌ای‌تر، پاسخگو‌تر و بهره‌ور‌تر شدن برود، آن وقت است که ما به هدف غایی خود رسیده‌ایم. اگر صرفا انتقال مالکیت صورت گیرد، اگرچه از منظر رفع محرومیت کنفدراسیون فوتبال آسیا و مردمی شدن 2باشگاه، اتفاق ارزشمندی است اما اگر از نظر خروجی، برون‌داد، اقتصاد ورزش، حرفه‌ای شدن و سودآوری، نتیجه لازم کسب نشود، باید عملکرد‌ها مورد بازنگری قرار گیرد.

این خبر را به اشتراک بگذارید