• چهار شنبه 27 تیر 1403
  • الأرْبِعَاء 10 محرم 1446
  • 2024 Jul 17
دو شنبه 16 اسفند 1400
کد مطلب : 155797
+
-

نکته بازی/ آنفالو شدن از سوی چشم!

در شرایطی که همه منتظر بودند نخستین واکنش فرهاد مجیدی نسبت به جدایی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند را ببینند، سرمربی استقلال سعی کرد از این تهدید، یک فرصت و محرک انگیزشی بسازد. او گفت به‌خاطر همین 2بازیکن هم که شده استقلالی‌ها امسال حتما قهرمان می‌شوند و البته اضافه کرد که این دو نفر مثل «چشم» او بودند. رویکرد مجیدی قطعا قابل احترام است و اصلا شاید این بهترین کاری بود که در آن شرایط می‌شد انجام داد. فقط نکته جالب ماجرا اینجاست که هر دو «چشم» مجیدی به تازگی او را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند و اصلا سیاوش یزدانی حرف‌هایی زد که قشنگ دلخوری او از کادرفنی را نشان می‌داد. در هر صورت امیدواریم مجیدی در حق چشم‌هایش کوتاهی نکرده و این رابطه، دوطرفه بوده باشد!

آخرین بار کی بازی کردی؟
فعلا فرشته اقبال از علیرضا بیرانوند رو برگردانده و این دروازه‌بان در حال سپری کردن یکی از بدترین دوران فوتبال خود است. گلر سابق پرسپولیس در یک بازی دیگر از لیگ پرتغال، این بار برابر براگا روی نیمکت بواویشتا نشست تا شاید خودش هم یادش نیاید آخرین بار کی برای این تیم بازی کرده است. هم‌اکنون تعداد مسابقات دور از میدان بیرانوند دورقمی شده و او شرایط سختی پیدا کرده است. این وضعیت روی فرم فنی بیرو هم تأثیر گذاشته و او پیراهن شماره یک تیم ملی را از دست داده است. وقتی بیرانوند سال2018 پنالتی کریس رونالدو را می‌گرفت، شاید حتی تصورش را هم نمی‌کرد در آستانه جام‌جهانی بعدی چنین شرایطی داشته باشد. با این حال اگر همین روند ادامه بیابد، هیچ بعید نیست بیرانوند در قطر هم نیمکت‌نشین باشد.

دوست داریم باور کنیم، اما...
مدیرعامل استقلال بار دیگر قول‌های بزرگی به هواداران این تیم داده؛ از گرفتن حق پخش تلویزیونی تا بازپس‌گیری مایملک قدیمی باشگاه. حرف‌های قشنگی است، لایک و کامنت هم خوب می‌گیرد و موج راه می‌اندازد. ما هم بدمان نمی‌آید اینها را باور کنیم، اما وقتی یاد وعده‌های کوچک‌تر سردار می‌افتیم که هیچ‌کدام عملی نشدند، کمی دچار تردید می‌شویم. مثلا قرار بود او برای پیشکسوتان استقلال آپارتمان بسازد که هنوز خیلی خبری نشده است. داستان سربازها هم هست. سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند کنار لوگوی ملوان عکس یادگاری انداخته‌اند، اما همچنان او می‌گوید دنبال کار این دو بازیکن است و موضوع را تا آخر دنبال می‌کند. راستش ما هم مثل شما نمی‌دانیم معنی «آخر» از نظر آجورلو چیست!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید