• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 16 اسفند 1400
کد مطلب : 155774
+
-

زمستان سرد سیاوش

آیا حذف از تیم ملی، کلکسیون بدشانسی‌های یزدانی را کامل می‌کند؟

چهره روز
زمستان سرد سیاوش

مدافع استقلال زمستان عجیب و غریبی را پشت‌سر گذاشت. سیاوش یزدانی که انتظار نداشت در میانه‌های فصل با جدایی از استقلال راهی خدمت سربازی شود، حالا نه‌تنها ناچار شده تن به این کار بدهد، بلکه ادامه فصل را باید در دسته اول بگذراند. در حقیقت اهمال باشگاه استقلال و خودباوری کاذب مدیران این تیم مبنی بر اینکه یزدانی و محمدحسین مرادمند ماندنی هستند، باعث شد آنها پنجره نقل‌‌وانتقالات زمستانی لیگ برتر را از دست بدهند و شانسی برای بازی در فجر سپاسی نداشته باشند. این مسئله، هم به ضرر نماینده شیراز تمام شد و هم به ضرر یزدانی و مرادمند. بنابراین بی‌جهت نبود که سیاوش آنطور در تلویزیون به مدیران و مسئولان استقلال می‌تاخت.
بدشانسی‌های زمستانی یزدانی اما به همین مقدار محدود نبود. کمی پیش‌تر، او ناخواسته درگیر ماجرای افشای یک فایل صوتی منتسب به محمدحسین کنعانی‌زادگان شد. این فایل صوتی، وجهه کنعانی را مخدوش کرد و برخی شایعه کردند یزدانی برای رقابت در مسیر رسیدن به ترکیب تیم ملی، در افشای آن دست داشته است. یزدانی آنقدر از این شایعه برآشفت که رسما گفت با کنعانی قهر است و هرگز او را نمی‌بخشد. البته که قضاوت کار خداست و به هیچ‌کس نمی‌شود گمان بد بست، اما به هر حال این ماجرا برای یزدانی یک حاشیه مخرب دیگر ساخت.
بعد از همه این داستان‌ها، نوبت جمله عجیب و غریب فرهاد مجیدی در حمایت از یزدانی رسید؛ همان که گفت: «یک انگشت سیاوش به همه مدافعان تیم ملی می‌ارزد.» فرهاد البته می‌‌خواست به شاگردش لطف کند، اما او را دچار دردسر بزرگ‌تری کرد و بیش از پیش در مسیر حواشی قرار داد. حالا هم نوبت خداحافظی ناخواسته یزدانی از لیگ برتر است که شاید حتی تیم ملی را هم از او بگیرد. هنوز نمی‌دانیم دراگان اسکوچیچ چه تصمیمی خواهد گرفت، اما به هر حال اتفاقی که رخ داده باب میل یزدانی نبوده است. بدتر از همه اینکه سیاوش با اظهاراتش علیه استقلال، حمایت بخشی از هواداران این تیم را هم از دست داد. نه؛ این زمستان اصلا برای او زیبا نبود.

این خبر را به اشتراک بگذارید