• پنج شنبه 28 تیر 1403
  • الْخَمِيس 11 محرم 1446
  • 2024 Jul 18
دو شنبه 16 اسفند 1400
کد مطلب : 155773
+
-

روزهای سختی را پشت‌سر می‌گذارم

محمد انصاری می‌گوید برای بالابردن دانش فوتبالی‌اش در کلاس‌های مربیگری شرکت می‌کند

محمد انصاری را می‌توان یکی از ستاره‌های بدشانس فوتبال ایران دانست؛ مدافع سابق پرسپولیس که اوایل فصل جاری لیگ برتر برای دومین بار رباط صلیبی‌اش پاره شد و از ترکیب مس رفسنجان کنار رفت. او این روزها اگر چه روند درمانی‌اش را سپری می‌کند، اما در سن 30سالگی در کلاس‌های مربیگری شرکت کرده است. او این روزها در کلاس درجه B آسیا حضور یافته و به‌دنبال آن است تا مدارج مربیگری را طی کرده و در آینده وارد این عرصه شود. جالب اینجاست که چند روز پیش هم یکی از سایت‌های خبری از خداحافظی احتمالی انصاری از دنیای فوتبال خبر داده بود، موضوعی که انصاری هرگز حاضر نشد در موردش صحبت کند.
انصاری معمولا اهل مصاحبه نیست و از رسانه‌ها نیز دوری می‌کند. روز گذشته دقایقی کوتاه با مدافع سابق پرسپولیس صحبت کردیم که هم‌اکنون تحت قرارداد باشگاه مس رفسنجان است اما در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد شد. او در موقعیتی است که تمایل به گفت‌وگو با رسانه‌ها ندارد و همین موضوع هم باعث شد تا این گفت‌وگو فقط محدود به چند سؤال کوتاه شود، در ابتدا از انصاری در مورد وضعیتش سؤال کردیم که او به همشهری ورزشی گفت:« هم‌اکنون فیزیوتراپی و دیگر مراحل درمانی مربوط به مصدومیتم را پشت‌سر می‌گذارم و باید ببینیم خدا چه می‌خواهد. 3ماه از عمل جراحی زانوی من می‌گذرد و فصل جاری را به‌صورت کامل از دست دادم. امیدوارم چنین مصدومیت‌هایی برای هیچ ورزشکاری رخ ندهد و دوران سختی را پشت‌سر می‌گذارم. مهم‌ترین مسئله برای هر انسانی سلامتی است.»
از انصاری درخصوص حضورش در کلاس‌های مربیگری سؤال کردیم و اینکه چرا درحالی‌که فوتبالش تمام نشده است، به این کلاس‌ها رفته است. او در این خصوص خاطرنشان کرد:« من چند سال پیش هم در کلاس c آسیا حضور داشتم و حالا هم در کلاس B شرکت کردم. کلاس A هم مهرماه سال بعد برگزار می‌شود که در آن کلاس‌ها هم شرکت خواهم کرد. هدف من این است که دانش مربیگری‌ام را با حضور در این کلاس‌ها بالا ببرم.»
او در پاسخ به این پرسش که به‌نظرش کدام تیم در لیگ برتر امسال قهرمان لیگ برتر خواهد شد، گفت:« رقابت بین تیم‌های بالای جدول سخت و فشرده است و مدعیان قهرمانی هر کدام این شانس را دارند که جام قهرمانی را بالای سر ببرند.»

این خبر را به اشتراک بگذارید